بورس بازار موکت کناره و چمن مصنوعی

سه شنبه 15 تير 1400
10:07
مجید موکت

کفپوش های چوب سخت یکی از محبوب ترین انواع کفپوش هستند ، زیرا ارزش فروش مجدد خانه ها را افزایش می دهند و روند کار را زیباتر می کنند. اما در انتخاب و نصب کفپوش چوبی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید ، از جمله نوع ، اندازه و هزینه. سپس ما در مورد کفهای چوبی صحبت خواهیم کرد ، بنابراین شما می دانید که در صورت تمایل به نصب آنها در خانه خود ، گزینه های شما چیست.

فهرست مطالب

1 کف چوبی
2 نحوه خرید بهترین کفپوش چوب سخت
3 نوع کف چوبی
4 اندازه صحیح را انتخاب کنید
5 نمایی از کفهای چوب سخت پیدا کنید
6 نصب
کف چوبی
کف های چوب سخت می توانند از انواع مختلفی از چوب مانند بامبو ، بلوط یا ساج تشکیل شوند. صرف نظر از نوع ، تمام کف های چوبی رنگ آمیزی می شوند تا رنگ غنی آنها برجسته شود و برای جلوگیری از خراشیدگی ، فرورفتگی و آسیب های دیگر مهر و موم شده اند. کف های چوب سخت به عنوان نرم تا سخت طبقه بندی می شوند ، اما چوب سخت نرم تر هنوز کاملاً سخت است.


با گذشت زمان ، حتی سخت ترین موکت کناره ای نیز شروع به ساییدگی می کنند. به جای اینکه بخواهید آن را تعویض کنید ، مانند یک فرش ، می توانید یک کف چوبی را دوباره رنگ کنید و آن را به شکل اولیه برگردانید. هزینه نقاشی یک چوب سخت بسیار کمتر از خرید و نصب یک چوب سخت است.

کف چوبی
نحوه خرید بهترین کفپوش چوب سخت
برای یافتن کف چوب سخت مناسب برای نیازهای خود ، باید عواملی مانند هزینه ، حرکت پا و نوع آن را بسنجید. به عنوان مثال ، هرچه چوب سخت تر باشد ، احتمال آسیب دیدن آن کمتر است ، اما استفاده از چوب سخت تر نیز هنگام نصب دشوارتر است ، که این می تواند به معنی هزینه نصب بالاتر باشد.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت موقعیت خاک و نوع ترافیک مورد انتظار در این منطقه است. برای مثال منطقه ای که دارای ترافیک بالا است بهترین نوع چوب است. بخشهای زیر موارد اصلی را که باید در هنگام انتخاب کف چوب های جنگلی مورد توجه قرار گیرد ، جمع بندی می کنند.

انواع کف چوبی
شما می توانید از بین دو نوع کف چوب جامد انتخاب کنید: جامد و ساختگی یا ساختگی. خرید انواع چمن مصنوعی روی پشت بام جامد فقط یک نوع دارد ، در حالی که کفپوش چوب سخت از لایه های چوب ساخته می شود ، معمولاً در زاویه درست. هنگام انتخاب بین کفهای جامد و پارچه ای ، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

کف چوبی
کفهای جامد را می توان چندین بار تجدید کرد ، در حالی که کفهای پارچه ای ، بسته به ضخامت چوب سخت ، فقط می توانند دو یا سه پایان را تحمل کنند. بنابراین ، کفهای جامد می توانند چندین دهه بیشتر از کفهای پارچه ای دوام داشته باشند.

کف های ساخته شده یا ساخته شده فنی تر هستند و می توانند در محیط های بیشتری نسبت به کف های جامد نصب شوند. در حالی که کفهای پارچه ای می توانند روی بسیاری از سطوح شناور شوند ، در بتن گیر کنند یا در زیرزمین فرو روند ، کفهای جامد باید به میخ میخکوب شوند یا منگنه شوند و نباید به دلیل نوسانات رطوبت ، مانند زیرزمین ها زیر درجه نصب شوند.

کف های جامد از کف پارچه ای کمی گران ترند اما در بیشتر موارد اختلاف قیمت اندک است.

اندازه مناسب را انتخاب کنید
اندازه میز مسئله مهم دیگری است. تخته های باریک قیمت کمتری دارند ، اما بسیاری از آنها زیبایی تخته های عریض تر را ترجیح می دهند ، که باعث کاهش میزان درزهای کف می شود. همین ایده در مورد تخته های بزرگتر و بزرگتر نیز صدق می کند. هرچه تخته بزرگتر و بزرگتر باشد ، گرانتر آن در هر متر مربع است و درصد کفپوش اضافی شما برای اطمینان از مناسب بودن در اتاق شما بیشتر است. یک اقدام اساسی این است که 10٪ متر مربع بیشتر از آنچه نیاز دارید خریداری کنید ، اما بسته به شکل اتاق می توان این مقدار را افزایش داد.

نمایی از کفهای چوب سخت پیدا کنید
شما باید اطمینان حاصل کنید که در مورد شرکتهایی بورس چمن مصنوعی که کف چوبی شما را به شما می فروشند تحقیق کرده و خواص مختلف را با سایر شرکتهایی که محصول مشابه را به شما ارائه می دهند مقایسه کنید. برخی از ارائه دهندگان در کفپوش ارزان تخصص دارند و برخی دیگر طیف گسترده ای از قیمت ها را ارائه می دهند.

شما همچنین باید به دنبال بررسی مواردی مانند ضمانت نامه ، هزینه حمل و نقل و پشتوانه های موجود باشید. علاوه بر بررسی مشتری ، باید نظرات پیمانکاران را بخوانید که ممکن است دیدگاه شخصی را که اغلب کف های چوب سخت را اداره می کند ارائه دهند.

کف چوبی
نصب و راه اندازی
کف های چوبی جامد با استفاده از میخ یا منگنه در زیرزمین نصب می شوند که محدودیت بیشتری نسبت به طبقه های پیش ساخته یا پیش ساخته دارد که می توان از روش های مختلفی میخ ، چسب و یا مبلمان تهیه کرد.

اسلایدها ، از جمله بتن. هنگامی که بین کفپوش های جامد یا پارچه ای تصمیم گرفتید ، باید تعیین کنید که آیا می خواهید آن را خود نصب کنید یا یک متخصص را برای انجام آن استخدام کنید.

در حالی که نصب کف خود صرفه جویی قابل توجهی می کند ، اما می تواند کف چوب سخت را باطل کند. علاوه بر این ، نصاب های حرفه ای به طور کلی کار خود را تضمین می کنند ، به شما اطمینان می دهند که درست انجام می شود.

منبع : decoora


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کفپوش و موکت و کاغذ دیواری و چمن و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]