خرید فنس چمنی

پنجشنبه 20 مرداد 1401
18:45
مجید موکت
خرید فنس چمنی

دیوار سبز چیست
دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. می توانید دیوار سبز زنده یا دیوار سبز مصنوعی را انتخاب کنید. در این راهنمای نهایی خرید گرین وال مصنوعی، تفاوت‌های بین این دو و مواردی که هنگام خرید دیوار سبز بعدی باید به آن توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دیوارهای سبز
دیوارهای سبز مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

دیوار سبز زنده VS. دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز توسط گیاهان طراح
اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید دو گزینه وجود دارد - دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی. دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

نگهداری دیوارهای سبز زنده معمولاً در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد - در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای امرار معاش نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاهی اوقات پاک کردن و گردگیری لازم است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

راه دیگری که دیوارهای سبز مصنوعی متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند - یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند. راه حل.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند ندارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز در هنگام غروب
دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در Designer Plants، گیاهان مصنوعی ما در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر پانل های پرچین، و برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان گرمسیری تند کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟ گزینه ها بی پایان هستند!

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز
اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوارهای سبز مصنوعی ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهینامه ایمن در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما دیوارهای سبز مصنوعی را به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود می خواهند، تعداد زیادی از مشتریان برای حل نوعی از مشکلات فضای خود به دیوارهای سبز مصنوعی نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند - دیوارهای سبز مختلف می توانند به طرق مختلف فضا را تکمیل کنند.

یک راه عالی برای شروع سفر خود در انتخاب دیوار سبز مناسب برای شما این است که به دنبال الهام بخش باشید

پنت هاوس با دیوار سبز مصنوعی سفارشی توسط Designer Plants
این نصب پنت‌هاوس خیره‌کننده بخشی از یک طرح مختصر بود که «به بهترین پول می‌توان خرید» را در بازسازی پنت‌هاوس چند میلیون دلاری نیاز داشت. از همان ابتدا این دیوار سبز در مورد بازتاب شخصیت مالکان بود. پس از کار دقیق با صاحبان، طیف وسیعی از گیاهان رنگی دیگر انتخاب شدند تا دیوار سبز را "پاپ" کنند و حس واقعی طبیعت را در داخل خانه به ارمغان بیاورند. در توسعه دیوار سبز شما، ما می توانیم چیزی را که واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه و توسعه دهیم.

اکنون که ایده ای به دست آورده اید که کدام خرید فنس چمنی با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به هزینه آن توجه کنید. پانل های دیوار سبز مصنوعی در وب سایت ما مربع های 90 یا 100 سانتی متری هستند و می توانند از 80 تا 600 دلار برای هر پانل متغیر باشند. تفاوت قیمت معمولاً به دلیل عواملی مانند تراکم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گیاهان در هر پانل است.

آیا اکنون آماده خرید دیوار سبز مصنوعی خود هستید؟ شما می توانید دیوار سبز مصنوعی خود را از فروشندگان مختلف از جمله گیاهان طراح خریداری کنید. مراقب گیاهان سبز مصنوعی با کیفیت پایین‌تر باشید که تغییر رنگ، محو یا ترک می‌خورند. اینها اغلب در سخت افزارهای بزرگ یا خرده فروشی ها و حتی آنلاین فروخته می شوند. دیزاینر پلنتز 5 سال تضمین می کند که دیوار شما پژمرده یا ترک نخورد. ما این را همانطور که خودمان، با هزاران مشتری و در آزمایش های علمی مستقل آزمایش کرده ایم، می دانیم. هر بار که گیاهان طراح را خریداری می کنید، بالاترین کیفیت را دریافت می کنید.

نصب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب کرد. بهترین راه برای نصب دیوار سبز مصنوعی به محل نصب آن بستگی دارد.

برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود بر روی دیوار خشک، چوب، آجر یا سیمانی به چکش، میخ و مته نیاز دارید. اگر دیوار سبز خود را روی حصار یا مش نصب می کنید، فقط به زیپ بند نیاز دارید.

لوازم مورد نیاز را ندارید؟ نگران نباشید، شما می توانید هر آنچه را که برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود نیاز دارید، در اینجا در Designer Plants پیدا کنید!

افسانه ها و باورهای غلط رایج در مورد دیوارهای سبز مصنوعی
افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی ممکن است کپک بزنند.

واقعیت: دیوارهای سبز مصنوعی ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی بسیار گرد و غبار می شوند.

واقعیت: همه وسایل خانه گرد و غبار می شوند! دیوارهای سبز مصنوعی را می توان به همان روشی که بقیه دکوراسیون شما گردگیری کرد، بنابراین اگر قبلاً به عنوان بخشی از کارهای روزمره خانه یا نظافت خود گردگیری می کنید، گرد و غبار جمع نمی شود.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی مملو از لانه های عنکبوت است.

واقعیت: عنکبوت‌ها عاشق فضاهای تاریک و آرام هستند، بنابراین اگر دیوار سبز مصنوعی خود را تمیز و گردگیری کنید، آن‌ها در آنجا لانه نمی‌سازند. توجه داشته باشید که گیاهان واقعی نیز از عنکبوت ها مصون نیستند. توصیه می کنیم برای راحتی کل خانه خود کنترل آفات را به خوبی حفظ کنید.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی دوستدار محیط زیست نیستند.

واقعیت: حقیقت این است که تمام دیوارهای سبز ما با مواد 100٪ کاملاً قابل بازیافت ساخته شده اند. گیاهان ما همچنین مطابق با ROHS و غیر سمی هستند. فراموش نکنید، دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، بنابراین نیاز به مصرف آب در خانه شما را کاهش می دهند. این برای محیط زیست، به ویژه مناطق مستعد خشکسالی عالی است.

افسانه: پرچین های مصنوعی را می توان در هر جایی خریداری کرد.

واقعیت: در حالی که ممکن است مکان های زیادی وجود داشته باشد که دارای قطعات کوچک کاشی های پرچین جعلی باشد. پرچین‌های تقلبی با کیفیت بالا و واقعی به سختی پیدا می‌شوند - برای مثال بسیاری از پرچین‌های تقلبی 2 دلاری در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بین می‌روند و مواد شیمیایی سمی «بدون گاز». همین را می توان در مورد دیوارهای سبز تقلبی نیز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

بهترین چمن مصنوعی برای بین سنگ و سرامیک

سه شنبه 23 آذر 1400
10:18
مجید موکت
بهترین چمن مصنوعی برای بین سنگ و سرامیک

پاییز به خوبی و واقعاً اینجاست. درختان دارند برگ های خود را می ریزند و جامپرهای پشمی به جلوی کمد آورده می شوند. با آماده شدن برای شب‌های دنج و شمارش معکوس برای فصل جشن، افکار به تعمیر و نگهداری خانه می‌پردازند - بله، قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم! اما باغ شما چطور؟

که اغلب فراموش می شود، نگهداری از باغ شما در پاییز به همان اندازه مهم است که اتاق نشیمن، سالن یا آشپزخانه را زیبا کنید. در حالی که انواع چمن مصنوعی بین سنگ به نگهداری کمی نیاز دارد، باغ شما اولین تاثیری است که برای مهمانان شما ایجاد می‌کند، بنابراین نکات مهم ما برای حفظ ظاهری بی‌نقص در اینجا آورده شده است:
سنت لوسیا چمن مصنوعی توسط گراس دایرکت

1. برگ های افتاده را بردارید
چه یک دمنده الکترونیکی برگ یا چنگک جمع آوری باغچه را انتخاب کنید، جمع آوری برگ های پاییزی فورا ظاهر باغ شما را بهبود می بخشد. همچنین مهم است که از مسدود کردن سوراخ های فیلتر در چمن مصنوعی خود اجتناب کنید.

ذرات ریز برگ ها می توانند سیستم زهکشی را مسدود کرده و پس از مدتی مشکلات شدیدتری مانند سیل و بوی نامطبوع آب راکد ایجاد کنند.

صرف 10 دقیقه برای جمع کردن چمن مصنوعی برای بالا نگه داشتن آن کافی است.

نکته: هنگام چنگ زدن چمن مصنوعی پاییزه با آدرس https://gamantj.com/autumn-artificial-grass/ خود مراقب باشید، فقط برای جمع کردن برگ ها از بالای چمن سر بخورید. هیچ فشاری وارد نکنید. اگر ترجیح می دهید، یک برس سر نرم نیز این کار را انجام می دهد.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟

2. از خزه و کپک اجتناب کنید
فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب مشهور است. ایجاد پایه ای عالی برای ایجاد خزه و کپک - به ویژه در باغ های ما. هاگ های کپک موجود در هوا می توانند به چمن مصنوعی شما بچسبند و در صورت عدم درمان پخش شوند.

اگر دچار کپک یا خزه شدید، نترسید، به راحتی برطرف می شود! پست وبلاگ "چگونه کپک یا خزه را روی چمن مصنوعی درمان کنیم" ما را بررسی کنید.

اطمینان از اینکه سیستم زهکشی شما به درستی کار می کند و اجتناب از تجمع کثیفی و زباله در وهله اول از ظاهر شدن خزه/کپک جلوگیری می کند. در حالی که یک برس معمولی در طول فصل باید مشکل را از بین ببرد!

به طور کلی، چمن مصنوعی حداقل دو بار در سال نیاز به تمیز کردن دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشید. این یک فرآیند سریع و آسان با پاک کننده چمن مصنوعی از پیش رقیق شده ما است که برای درمان مشکلات کپک و خزه نیز عالی است.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟


3. از فراست آگاه باشید
در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، می توانیم در مورد آن محتاط باشیم. مانند تمام سطوح، چمن مصنوعی در صورت یخ زدن ممکن است لغزنده شود. مراقبت بیشتر تا زمان یخ زدگی از هر گونه حادثه غیر ضروری جلوگیری می کند. اگر به دسترسی منظم به چمن مصنوعی خود نیاز دارید، ممکن است برای ماه‌های پاییز/زمستان، سنگ‌های پله یا مسیری با قابلیت سنگ‌ریزه نصب کنید.
همانطور که فصل بیشتر و بیشتر به پاییز این ماه نزدیک شده است، ممکن است متوجه تغییرات زیادی در باغ خود شده باشید.

با کوتاه‌تر شدن روزها و سردتر شدن هر روز صبح، هوای پاییزی اغلب باغ‌هایی را که به‌خوبی نگهداری می‌شوند، نابود می‌کند.

برای کسانی که چمن مصنوعی دارند، از نگهداری کم آن در تمام طول سال بهره مند می شوند، به این معنی که هر کاری که آب و هوا تصمیم بگیرد در پاییز امسال انجام دهد، چمن شما محافظت می شود.

در حالی که نگهداری چمن مصنوعی بسیار کم است، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که چمن مصنوعی ارزان قیمت شما در این فصل به بهترین شکل خود باقی می ماند.

3 روش رایجی که پاییز می تواند بر چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از خراب شدن آن جلوگیری کنید را بخوانید.

1. خزه و علف های هرز
پاییز به ناچار به این معنی است که باغ شما نسبت به ریزش برگ‌هایی که می‌توانند روی سطح جمع شوند بسیار حساس‌تر خواهد بود.

چمن را با استفاده از یک برس یا چنگک معمولی برای جدا کردن برگ ها قبل از پوسیدگی در شرایط خوب نگه دارید و شرایط ایده آلی را برای رشد علف های هرز یا خزه ایجاد کنید.

2. تجمع آب
تجمع برگ‌ها و زباله‌ها در طول پاییز نیز می‌تواند بر زهکشی چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و آب را روی سطح جمع کند. بنابراین ضروری است که آنها به طور منظم با چنگ زدن یا دمیدن برگ حذف شوند.

3. فراست
یخبندان های پاییزی ناگهانی در بریتانیا غیر معمول نیست. اگر چمن AGD ذوب شود نباید در اثر یخ زدگی شدید آسیب ببیند، اما اگر می‌خواهید به باغی عاری از یخبندان برسید، به جای دستان خود از یک بیل برفی پلاستیکی استفاده کنید زیرا این کار می‌تواند باعث ایجاد اثر "پارگی" روی الیاف شود. .

اگر از این قوانین ساده پیروی کنید، مراقبت از پاییز نیازی به یک کار طاقت فرسا نیست. با تعمیر و نگهداری تقریباً صفر، چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از این فصل ترد و رنگارنگ لذت ببرید - فقط مراقب تعداد برگ هایی باشید که روی چمن خود می ریزند، و باید در تمام پاییز تازه و تمیز به نظر برسد!

منابع : grass-direct و artificialgrass-direct


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

بهترین کفپوش رولی چیست

دوشنبه 5 مهر 1400
15:00
مجید موکت
بهترین کفپوش رولی چیست

اگر خانه یا آپارتمان شما دارای بالکن است که نیاز به کف دارد ، می توانید به راحتی آن را با مواد کفپوش شگفت انگیزی که مناسب ظاهر بالکن شما است تزئین کنید. برای داشتن بالکن در فضای باز ، می توانید تقریباً از هر نوع کفپوش که برای شما جذاب است استفاده کنید. به عنوان یک فضای باز ، بالکن شما ممکن است هنگام انتخاب دکوراسیون مناسب شما را به چالش بکشد. انتخاب دکوراسیون و لوازم جانبی چمن مصنوعی مناسب برای بالکن بسیار مهم است ، زیرا بالکن ها نشان دهنده شخصیت خانه شما هستند. هنگامی که به دنبال ایده های مختلف کفپوش هستید ، باید جدیدترین دکورهای کفپوش را در نظر بگیرید که باعث می شود بالکن شما هوشمند و قابل ارائه شود. مصالح کف سازی در اشکال مختلف مانند چوب ، کاشی ، فرش و بتن موجود است. هر جنس کف دارای مزایا و معایب خاص خود است که بر توانایی بالکن شما تأثیر می گذارد.

چوب
چوب یکی از پرکاربردترین مواد کفپوش در بسیاری از خانه ها است. این عمدتا به عنوان یک حیاط ، عرشه یا روی سطوح کف بالکن استفاده می شود.
-کف چوبی بسیار مقاوم بوده و به راحتی در رنگها و طرحهای مختلف موجود می باشد. هنگامی که چوب به خوبی با مواد شیمیایی که از هجوم حشرات و پوسیدگی آنها جلوگیری می شود ، خوب درمان شود ، می تواند تمام عمر شما را دوام بیاورد. نصب کفپوش های چوبی بر روی بالکن بسیار آسان است ، در بسیاری از فروشگاه های کفپوش به راحتی موجود است و قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.
-اگر می خواهید ظاهری گرم و طبیعی برای کف بالکن خانه خود داشته باشید ، نصب کاشی های چوبی عرشه را در نظر بگیرید. انواع کاشی های چوبی عرشه وجود دارد که بسیار جذاب هستند و به خوبی با مبلمان بالکن شما هماهنگ شده اند.
برخی از کاشی های چوبی دارای تخته های ساده هستند و برخی دیگر دارای طرح های تزئینی بیشتری هستند. شما می توانید کاشی های مختلف را با هم مخلوط کرده و کف بالکن تزئینی ایجاد کنید که نشان دهنده سبک زندگی شما باشد.

بتن
بالکن های کوچک خانه را می توان با یک سیلیک بتنی تزئین کرد که با هماهنگی رنگ خانه مطابقت دارد. اگرچه بیشتر مردم استفاده از کفپوش های بتنی برای بالکن ها را دوست ندارند ، اما بتن می تواند یک ایده کفپوش جایگزین برای افرادی باشد که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید مصالح کفپوش هزینه کنند.
بالکن های کوچک می توانند به راحتی از اسلب بتنی پشتیبانی کنند ، اما برای محکم نگه داشتن کف بالکن به تقویت نیاز است.
-کف بتنی تحت تأثیر آب و هوا قرار نمی گیرد و به جای چوب گزینه بهتری برای استفاده است. سطح بتنی را می توان با رنگ تزئین کرد تا ظاهر زیبایی به کف بدهد.
-اگر از داشتن کف بتنی خسته شده اید ، می توانید کاشی یا دیگر مصالح کف را برای بازسازی بالکن خود اضافه کنید.

کاشی سرامیک
کاشی کاری کف بالکن و کیفیت پوشیدن سخت آن را به کف اضافه می کند.
-با الگوی کاشی مناسب و مبلمان بالکن خوب ، بالکن کاشی کاری شده می تواند مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت باشد.
کاشی و سرامیک یک گزینه مقرون به صرفه برای کفپوش بالکن یا کف عرشه است. کاشی ها در رنگ ها ، طرح ها ، اشکال و رنگ های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند با توجه به سلیقه خود بهترین کاشی ها را انتخاب کنید.
-تمیز کردن همه کاشی و سرامیک ها آسان است و در صورت نگهداری با آنها می توان سالها دوام آورد.

کاشی کامپوزیت
اگر دوست دارید کف اتاق سبز برای بالکن خانه خود داشته باشید ، کاشی های کامپوزیت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. آنها کاشی های تزئینی بسیار خوبی هستند که در رنگ های مختلف یافت می شوند.
-کاشی های کامپوزیتی از الیاف چوب بازیافتی و پلاستیک ساخته شده اند. مواد ساختاری سخت آنها برای حشرات قابل احترام نیست و در معرض رطوبت قرار نمی گیرد.
-همانند کاشی های عرشه سنگی و کاشی های چوبی ، برخی از کاشی های کامپوزیتی نیازی به ابزار برای نصب ندارند و این باعث می شود نصب آنها آسان شود.

کاشی های سنگی
-برای ظاهر روستایی در بالکن خانه خود ، می توانید از کف کاشی های سنگی استفاده کنید تا بالکن شما هوشمند و نمایان شود. کاشی های سنگی به هم پیوسته به راحتی در دسترس هستند و هنگام نصب آنها روی بالکن می توانید آنها را به هم وصل کنید.
-کاشی های سنگی در رنگ ها و مصالح زیادی مانند تخته سنگ ، گرانیت و پرسلن موجود است.
-برای داشتن کف کاشی سنگی با دوام صاف ، سطح بالکن باید کاملاً صاف باشد تا از ترک خوردن کاشی ها جلوگیری شود.

با استفاده از انواع مختلف مواد خرید کفپوش رولی ، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که برای شما جذاب است و از آن برای جلوه بیشتر بالکن خود استفاده کنید. مصالح کفپوش بالکن به اشکال مختلف موجود است و وقتی به خوبی انتخاب شوند ، می توانند تصویر کف بالکن را به ظاهر زیباتر تغییر دهند.

قوانین ، قوانین ، قوانین

حتی اگر صاحب آپارتمان خود هستید ، به احتمال زیاد صاحب بالکن نیستید. این شرکت آپارتمانی ، به نام "اقشار" در بریتیش کلمبیا است ، که صاحب بالکن است ، در حالی که شما حق استفاده انحصاری از آن را دارید. هر هیئت مدیره یا شورای قشری قوانین خاص خود را دارد که بر روی آنچه در بالکن شما مجاز است و چه مواردی ممنوع است. این قوانین را بررسی کنید تا بدانید چه انتظاری دارید. (طبق تجربیات ما در کفپوش در فضای باز KANDY ، 99 درصد مواقع که کفپوش های شناور و به هم پیوسته در فضای باز مجاز است ، هنگامی که جزئیات مشخص شد ، مجاز است.)

بودجه خود را تنظیم کنید

طیف وسیعی از گزینه ها و طیف وسیعی از برچسب های قیمت برای کفپوش فضای باز وجود دارد. به این فکر کنید که ایجاد فضایی از ابتدا برای شما چه ارزشی خواهد داشت که هر زمان که از درون به بیرون نگاه می کنید آرامش و غرور را برای شما به ارمغان می آورد و می خواهید بیشتر از همیشه وقت خود را صرف لذت بردن کنید. قبلا داشته باشد این ضرب المثل قدیمی که می گوید "شما هر چه پرداخت می کنید" درست است ، اما حتی با بودجه محدود می توانید گزینه هایی را برای بهبود چشمگیر ظاهر و احساس بالکن آپارتمان یا حیاط پشت بام خود پیدا کنید.

محصولات داخلی/خارجی

بسیاری از محصولات داخلی/خارجی ، مانند فرش یا چمن های ساخته شده ، می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند و تا زمانی که شروع به پوشیدن نکنند ، ظاهر زیبایی خواهند داشت. جنبه منفی این نوع کفپوش ها برای بالکن های آپارتمانی این است که آب را نگه می دارند ، به این معنی که بتن برای مدت طولانی تری مرطوب می ماند. این می تواند در واقع خراب شدن سطح بالکن را تسریع کند و در بسیاری از موارد توسط بسیاری از شوراها یا تابلوهای آپارتمان ممنوع است. از آنجا که آنها بیشتر خیس می شوند ، شما همچنین با کاهش قابلیت استفاده بعد از یک رویداد آب و هوایی روبرو خواهید شد ، مگر اینکه قلم های خود را کنار درب رها کنید.

کاشی های کف شناور

تولیدکنندگان و خرده فروشان به تقاضای شهرنشینانی مانند شما پاسخ می دهند و گزینه های بسیار بیشتری در بازار نسبت به چند سال پیش وجود دارد. برای اطمینان از اینکه شما برای گردش سریع هوا برای خشک شدن سریعتر سطح بالایی و پایه بالکن ، فضای باز گذاشته اید ، کاشی های کفپوش در فضای باز باید "نمای باز" داشته باشند و اجازه می دهد هوا در داخل و اطراف کل کاشی گردش کند تا کاشی و کف بالکن حفظ شود. خشک. این امر همچنین باعث می شود آب و زباله های کوچک به داخل بریزند و در زیر آن شسته شوند و در بیشتر مواقع کف را تمیز و خشک نگه دارند. بررسی کنید که سازنده محصول در مورد تثبیت کننده های UV نیز چه می گوید. در حالی که ما یخ و برف و باران را به عنوان عناصری می دانیم که می توانند باعث خراب شدن کفپوش های بیرونی ما شوند ، خورشید در واقع می تواند یک دیواره بزرگتر را ایجاد کند مگر اینکه مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشیم.

کامپوزیت ، چوب یا گرانیت؟

اگر بودجه شما حکم می کند که برای خرید کفپوش در فضای باز به یک فروشگاه بزرگ بروید ، احتمالاً مجبور نخواهید بود این انتخاب را انجام دهید. اکثر این خرده فروشان با اندازه بزرگ فقط یک نوع کاشی کف در فضای باز ارائه می دهند و آن اغلب چوب مرکب یا با کیفیت پایین است.

اگر فضای بیشتری در بودجه خود دارید و محصول برتر را ترجیح می دهید ، می توانید با ایده های طراحی بازی کنید و به ظاهر و حسی که می خواهید ایجاد کنید اجازه دهید شما را به نوع متریال مناسب برای بالکن آپارتمانی شما سوق دهد. شما می توانید چوب های سخت عجیب و غریب با کیفیت عالی را پیدا کنید ، که معمولاً بسیار بسیار بیشتر دوام می آورند و در دراز مدت (بله ، با کمی TLC) بهتر از سایر گزینه ها به نظر می رسند. گرانیت در برخی از تامین کنندگان نیز موجود است و کیفیت و انتخاب رنگ کامپوزیت های با کیفیت بالا آنها را به انتخابی محبوب برای بسیاری تبدیل کرده است.

نکته اصلی که باید بدانید این است که صرف نظر از بودجه ، سلیقه یا قوانین مربوط به آپارتمان شما ، باید بتوانید گزینه مناسبی برای کفپوش های بیرونی پیدا کنید که فضای بیرونی شما را به طور چشم نواز جلوه دهد.

منابع : kandyoutdoorflooring و floorings.com


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ

چهارشنبه 17 شهريور 1400
15:44
مجید موکت
خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ

آیا در انتخاب صدها نوع مختلف چمن مصنوعی در بازار مشکل دارید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای گامان خود انتخاب کنید.
چمن مصنوعی برای کودکان
شما تصمیم گرفته اید که از تمام زحمت و هزینه ای که برای زیبا نگه داشتن گامان واقعی فقط برای چند ماه از سال صرف می شود ، خسته شده اید و دوست ندارید در فصل زمستان مراقب یک آشفتگی گل آلود باشید. شما یک چمن می خواهید که در تمام طول سال پر جنب و جوش و دارای نظافت خوب باشد. شما در حال حاضر با وظیفه ای دلهره آور برای انتخاب چمن که برای گامان شما مناسب است روبرو شده اید.

خوب ، یک خبر خوب وجود دارد: انتخاب بهترین چمن مصنوعی باغ تالار برای گامان شما نیازی به دلهره ندارد. با پرسیدن سوالات مناسب از خود ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام چمن مصنوعی برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا من نکات مهم خود را در مورد نحوه انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای گامان خود به شما ارائه خواهم داد.

چمن مصنوعی برای چه مواردی استفاده می شود؟
مانند انتخاب فرش در خانه یا محل کار ، باید تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی شما برای چه مواردی استفاده می شود. آیا می خواهید چمن با ظاهری زیبا ، یعنی چمن نمایشی ، همه دوستان و همسایگان خود را تحت تأثیر قرار دهد؟ منطقه ای امن که بچه ها بتوانند بدون آسیب دیدن بازی کنند؟ یا محیطی عالی برای گردش حیوانات خانگی شما که در آن عاری از هرگونه سم باشد؟

1. چمن نشان دهید

شما یک چمن می خواهید که در تمام طول سال زیبا به نظر برسد و افراد زیادی روی آن راه نروند. چمنی را انتخاب کنید که پوشیدن آن سخت باشد اما الیاف متراکم زیادی نداشته باشد. نگاهی به پرفروش ترین ما Grange برای چمن زیبا با رنگ بندی عالی بیندازید.

چمن را نشان دهید
2. محل بازی برای بچه ها

یک چیز تقریباً قطعی است. اگر بچه های کوچک یا حتی بزرگتر دارید ، همه آنها یک بازی فوتبال یا برچسب دوست دارند. به زودی گامانهای سنتی فرسوده می شوند و زمین زیرین فشرده و بسیار سفت می شود که در صورت سقوط خطرناک خواهد بود. برای باغهایی که کودکان از آنها استفاده زیادی می کنند ، ما معمولاً یک چمن مصنوعی کوتاه تر را توصیه می کنیم ، حتی اگر بهترین علف های شمع بلند به مرور زمان صاف شوند. چمن ایده آل در محدوده ما Outfield است.

چمن مصنوعی برای کودکان
3. محل بازی برای سگ

بسیاری از صاحبان سگ ها از چمن قهوه ای به دلیل لکه های قهوه ای ، سوراخ ها ، چمن های حفر شده و رد پای گل آلود که چمن های چمن سنتی آنها از حیوانات خانگی خود دریافت می کنند ، استفاده می کنند. ما به طور کلی یک چمن شمع کوتاهتر مانند Outfield یا چمن هایی را پیشنهاد می کنیم که به تنهایی مانند Rectory می ایستند زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است. همچنین مطمئن شوید که چمن بسیار نفوذپذیر است تا ادرار سگ از طریق آن عبور کند. نگاهی به مقاله ما در مورد بهترین چمن مصنوعی برای سگ ها بیاندازید که ایده های مفید زیادی در مورد نصب چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای سگ
بودجه خود را تعیین کنید
مهم است که بدانید هزینه یک چمن مصنوعی جدید چقدر خواهد بود. عموماً یک سرمایه گذاری اولیه قابل توجه وجود دارد - بسته به وضوح بستگی به اندازه گامان شما ، چمن انتخابی شما و اینکه آیا می خواهید شرکتی چمن را نصب کند و همچنین آن را تامین کند. این هزینه های اولیه با صرفه جویی هایی که از نگهداری چمن واقعی ایجاد می کنید به مرور زمان از بین می رود.

برای اینکه بدانید هزینه چمن مصنوعی جدید چقدر است ، باید باغ خود را اندازه گیری کنید. دامنه علفهای با کیفیت مناسب از 17 تا 40 پوند در هر متر مربع متغیر است. در صورت نیاز به نصب ، هزینه اضافی برای آن هزینه می شود که به طور متوسط ​​بین 25 تا 35 پوند در هر متر مربع هزینه دارد. قیمت نصب بسته به میزان زمین مورد نیاز ، سهولت دسترسی و تعدادی متغیر دیگر متفاوت است.

چمن کجا و چگونه ساخته می شود؟
علف کجا ساخته شد؟
بسیاری از محصولات نظافت چوبی مصنوعی ارزان قیمت و بد ساخته شده در بازار وجود دارد. این چمن ها از خط خوردگی تصادفی و پشت چسب دار رنج می برند که باعث ایجاد پف می شود. مشاهده نمونه های علف قبل از تصمیم گیری در مورد محصول خود ، به سرعت به شما امکان می دهد کیفیت را ببینید.

آیا چمن سازگار با محیط زیست است؟
به چمن نگاه کنید تا مطمئن شوید عاری از سموم یا مواد شیمیایی مضر است و 100٪ قابل بازیافت است. شما نمی خواهید حیوان خانگی یا کودکتان در باغی بازی کند که در معرض مواد شیمیایی مضر قرار دارد.

آیا علف آزمایش شده است؟
آیا چمن برای اطمینان از ایمنی ، کیفیت و دوام چمن آزمایش شده است؟

علف چه الیافی دارد؟
برخی از چمن ها به دلیل دارا بودن الیاف بیشتر و نحوه قرار گرفتن الیاف در کنار هم ، یعنی الیاف شکل V برای شبیه سازی تافتینگ در چمن واقعی ، هزینه بیشتری دارند. برخی از الیاف بهتر خود اصلاح می شوند و پس از راه رفتن روی "هیت" ایستاده و صاف نمی مانند.

علف چه رنگی است؟
چمن های واقعی همگی ایراداتی دارند. به عنوان مثال ، با دقت نگاه کنید و هرگز یک چمن واقعی که 100٪ سبز است را نخواهید دید. برای به دست آوردن "ظاهر چمن واقعی" و اجتناب از "ظاهر چمن مصنوعی" ، محصولات چمن مصنوعی بهتر دارای کاهگل قهوه ای برای افزودن عمق و دارای 3 یا 4 الیاف رنگ متفاوت هستند. بررسی کنید علف مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است در غیر این صورت در زیر نور آفتاب رنگ می گیرد.

چند نمونه بگیرید
شما در حال حاضر ایده خوبی از نوع علف های ظاهری خود دارید

ng برای ما می توانیم نمونه ای از چمن ها/چمن هایی را که دوست دارید ارسال کنیم تا بتوانید آن را در منطقه ای که می خواهید رویش بگذارید مشاهده کنید.

نمونه های رایگان خود را از Perfect Grass درخواست کنید

امیدوارم با دنبال کردن راهنمای من در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی پارکینگ برای گامان خود ، انتخاب چمن مصنوعی شما را دلهره آورتر کند و چمن زیبایی را که به دنبال آن بودید بدست آورید.

در پست بعدی وبلاگ من راهنمای اهمیت نصب و راه اندازی زمین های خوب را به شما می دهم. داشتن زیر زمین های خوب ، پایه های محکمی را برای چمن مصنوعی شما در سالهای آینده فراهم می کند.

برای انتخاب چمن مصنوعی برای چمن خود به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بنویسید و من در اسرع وقت به آن پاسخ خواهم داد.

منبع : perfectgrassltd


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین راه نگهداری از چمن مصنوعی

شنبه 13 شهريور 1400
14:30
مجید موکت
بهترین راه نگهداری از چمن مصنوعی

تمیز کردن چمن مصنوعی | راهنمای Go-To
مرحله اول: مرتباً برگها و بقایا را حذف کنید
اولین قدم این است که به طور مرتب برگها و نخاله ها را با استفاده از دمنده برگ بنزینی (برای بهترین نتیجه) ، برس سفت یا چنگک پلاستیکی جدا کنید. علاوه بر این ، برای محدود کردن تعداد برگهایی که روی ویدیو نصب چمن مصنوعی می افتند ، مرتباً پرچین های عقب را بریده و درختان را که بر روی سر قرار دارند ، کوتاه کنید.

مرحله دوم: از علف های هرز استفاده کنید
از آنجا که علف های تقلبی مستعد دانه های موجود در هوا هستند ، نگهداری منظم به صورت قاتل علف های هرز دو بار در سال در کل منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر علفهای هرز رشد کنند ، به راحتی حذف می شوند.

مرحله سوم: مسواک زدن
در صورت عدم انتقال خاک یا خاک ، چمن مصنوعی تقریباً خود تمیز می شود. با این حال ، اگر علف نیاز به تمیز کردن دارد ، استفاده از یک شوینده سبک و یک برس سفت (یا برس مکانیکی برای بهترین نتایج) توصیه می شود.

مرحله چهارم: زباله های حیوان خانگی را حذف کنید
مهم است که بوی ادرار حیوانات خانگی را از بین ببرید و از پاک کننده های مخصوص چمن مصنوعی PoopClenz و PeeClenz برای کمک به این امر استفاده کنید.

مرحله پنجم: از آینه و دیگر سطوح بازتابنده خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که آینه های بیرونی ، دیوارهای آینه ای ، سطوح منعکس کننده و براق و پنجره های کم مصرف می توانند تأثیر نامطلوبی بر روی سطوح ما داشته باشند و به همین دلیل توصیه نمی شود در هر پروژه ای که LazyLawn روی آن گذاشته شده است ، به دلیل هر گونه آسیب ایجاد شده استفاده شود. چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود.

مرحله ششم: از استفاده از BBQ و سایر منابع حرارتی به طور مستقیم در چمن خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که کباب پز و سایر اقلامی که گرما تولید می کنند نباید مستقیماً روی چمن مصنوعی قرار گیرند زیرا به دلیل گرمای شدید ناشی از آنها می توانند چمن ها را بسوزانند. بهتر است BBQ را در حیاط قرار دهید.

ما مواردی را داشته ایم که مشتریان از پیمانکارانی برای تراشیدن درختان خود استفاده کرده اند که سپس ابزارهای موتوری خود را روی چمن قرار داده اند ، که بعداً سطح را سوخته است. هرگونه خسارت ناشی از چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود ، بنابراین لطفاً مراقب باشید و از قبل به هر پیمانکاری اطلاع دهید تا به طور تصادفی به چمن مصنوعی شما آسیب نرساند.

همچنین ایده خوبی است که هرگونه ذره بین را از بچه های روی چمن دور نگه دارید.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی وقتی ...
در LazyLawn ، ما اهمیت تمیز و بدون عیب نگه داشتن چمن مصنوعی خود را درک می کنیم ، با این حال ، سناریوهای خاص نیاز به درمان خاصی دارند. بنابراین ، در زیر مجموعه ای از مشکلات رایج تمیز کردن است که ممکن است راه حل همیشه آشکار نباشد!

چگونه می توان نگهداری از چمن مصنوعی را هنگام ظاهر شدن علف های هرز تمیز کرد
یک اقدام پیشگیرانه که می توانید برای اطمینان از علف های هرز مصنوعی خود انجام ندهید این است که مقداری غشای علف های هرز را قبل از گذاشتن چمن مصنوعی بر زمین بگذارید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام پوشاندن برف یا یخ تمیز کرد
شما می توانید از طریق روش های مختلف با مسئله یخ و برف برخورد کنید ، این معمولا به شدت برف و یخ بستگی دارد. در حالی که چمن مصنوعی LazyLawn برای مقاومت در برابر مجازات زمستان در انگلستان طراحی شده است ، ما درک می کنیم که ممکن است بخواهید از فضای بیرون خود بدون مزاحمت حرکت روی یخ و برف استفاده کنید.

حذف یخ: توصیه ما در مورد حذف یخ ساده است ، این کار را نکنید. این به این دلیل است که برداشتن یخ به صورت دستی می تواند به چمن مصنوعی شما آسیب برساند ، ذوب شدن آن کاملاً ایمن است و آب اضافی فقط تخلیه می شود.

از بین بردن مقدار زیادی برف: باز هم ، اگر مراقب نباشید ، هنگام برداشتن برف سنگین ، می توانید به چمن مصنوعی خود آسیب برسانید. با این حال ، بر خلاف یخ ، می توانید با خیال راحت برف سنگین را از فضای بیرون خود حذف کنید. توصیه می کنیم از بیل برای حذف (خیلی ملایم و با دقت) بیشتر برف استفاده کنید. مهم است که همه آن را به یکباره از بین نبرید ، زیرا ممکن است چمن را بگیرید و به آن آسیب برسانید ، در عوض ، یک لایه نازک برف را روی چمن بگذارید و باقی مانده را با جارو یا برس بکشید.

از بین بردن لایه کوچکی از برف: همانطور که قبلاً پوشیده شده بود ، می توانید یک لایه کوچک برف را با مسواک زدن با جارو یا قلم مو بردارید!

چگونه می توان انتخاب چمن مصنوعی برای تراس را تمیز کرد وقتی سگ یا گربه من روی آن خراب کرده است
PoopClenz و PeeClenz دو محصول برتر در زمینه تمیز کردن زباله های حیوانات خانگی هستند. PoopClenz و PeeClenz برای تمیز کردن چمن مصنوعی شما و همچنین از بین بردن بوها طراحی شده اند و برای چمن مصنوعی سازگار است- بنابراین لازم نیست نگران این باشید که این محصولات به چمن مصنوعی شما آسیب برساند.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام ریختن نوشیدنی تمیز کرد
اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که نگران نباشید و سعی نکنید آن را از بین ببرید ، در عوض ، نشت را تا خشک شدن بمالید. اگر احساس می کنید که نشت ممکن است چسبناک یا لکه دار شود ، پس از آن بعنوان احتیاط مقداری آب به آن اضافه کنید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را تمیز کرد وقتی یک لکه سرسخت را مشاهده کردم
برای لکه های سرسخت ، کمی بیشتر برای از بین بردن آنها نیاز است. برای از بین بردن م stثر این لکه ها ، برای از بین بردن این لکه های سرسخت به مقداری مواد شوینده و آب نیاز دارید. هنگامی که این دو مورد را پیدا کردید ، آنها را با یکدیگر مخلوط کرده و به محلول بمالید ، در حالی که مطمئن هستید با پارچه ای آن را مالیده اید. یا اسفنج یک بار

شما لکه را پاک کرده اید ، بگذارید مواد شوینده یک یا دو دقیقه بماند و سپس آن را با کمی آب معمولی از چمن ها بشویید.

اگر لکه بیش از حد سرسخت یا چسبناک است ، از مسواک یا برس سخت استفاده کنید و لکه را به آرامی بکشید!

منبع


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی

شنبه 23 مرداد 1400
13:36
مجید موکت
بهترین چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی

امروزه چمن مصنوعی درست مانند چیز واقعی است و محصولاتی که از چمن طبیعی قابل تشخیص نیستند ظاهر شده اند.
شما می توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید بدون نگرانی در مورد آفتاب نصب کنید و نیازی به مراقبت های دشواری مانند آبیاری و چمن زنی نیست ، بنابراین تعجبی ندارد که چمن مصنوعی رواج بیشتری پیدا کرده است.

چمن مصنوعی به نظر می رسد ، اما از طرف دیگر ، بدون معایب آن نیست. در این مقاله نقاط ضعف و معایب چمن مصنوعی را که قبل از ساخت چمن مصنوعی باید بدانید معرفی می کنیم.

من نمی توانم برداشت مصنوعی را پاک کنم
چمن مصنوعی ورزشی چشم انداز علف های سرسبز را صرف نظر از آفتاب و فصل ، نوید می دهد ، اما بسیاری از مردم عدم فصلی بودن را به عنوان یک اشکال ذکر می کنند. بسته به فصل ، احساس ناسازگاری وجود دارد و نمی توان تصور مصنوعات مصنوعی را از بین برد. به خصوص در باغ پاییز / زمستان ، مطمئناً عجیب است که چمنزار همیشه آبی است ، حتی اگر درختان دیگر سقوط کرده و قرمز شده باشند.

با طرح کاشت مانند کاشت درختان همیشه سبز ، لازم است راه هایی برای ترکیب چمن مصنوعی با چشم انداز باغ ابداع شود.

حتی اگر تعمیر و نگهداری وجود نداشته باشد ، برخی از افراد نظافت را با مشکل مواجه می کنند


نظافت یکی از مشکل ترین کارها در باغ است. حتی برگها و گلبرگهای افتاده که در باغی پر از اشیاء طبیعی مانند چمن طبیعی به آنها اهمیت نمی دهید ، روی چمن مصنوعی متمایز می شوند. علاوه بر این ، گرد و غبار و برگهای افتاده در مرز بین چمن مصنوعی و آجر جمع می شوند ، بنابراین حتی اگر به سادگی جارو کشیدن باشد ، ممکن است برای برخی از افراد دردسرساز باشد.

هزینه اولیه بالاتر از چمن طبیعی است
با توجه به محبوبیت اخیر چمن مصنوعی ، مغازه های مختلف تمرکز خود را بر روی فروش چمن مصنوعی آغاز کرده اند. چمن های مصنوعی ارزان قیمت زیادی وجود دارد ، اما هزینه اولیه قابل مقایسه با چمن طبیعی نیست.

در مورد چمن طبیعی ، هزینه هر متر مربع برای یک نوع حصیر ارزان قیمت حدود 1000 ین است. از طرف دیگر ، در مورد چمن مصنوعی ویلا واقعی ، که شبیه چمن طبیعی است ، غیر معمول نیست که هزینه هر متر مربع از 5000 ین فراتر رود.

علاوه بر این ، اگر شرایط پایه در محلی که قرار است چمن مصنوعی گذاشته شود ضعیف باشد ، تسطیح مانند صاف کردن زمین و غلطاندن آن ضروری است. در این صورت ، درخواست پیمانکار ضروری است ، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت.

به این ترتیب ، هزینه اولیه بالا در ابتدا یک مانع بزرگ برای ترکیب چمن مصنوعی است.
با این حال ، چمن طبیعی با هزینه های جاری همراه است مگر اینکه باغ چمن را ترک کنید. هزینه آبیاری آب در فصل بارندگی ، علف کش ها و کودهای شگفت آور احمقانه نیست.
از سوی دیگر ، هزینه چمن مصنوعی پس از آن تقریباً صفر ین است. شما کدام را انتخاب می کنید؟

ایجاد مقدمات به زمان نیاز دارد
همانطور که چمن طبیعی خاک را انتخاب می کند ، مکانهایی وجود دارد که برای تخمگذار چمن مصنوعی مناسب نیستند. جایی است که صاف نمی شود.
اگر چمن مصنوعی را در چنین مکانی قرار دهید ، چمن مصنوعی که باید به زیبایی چیده شده بود ، فقط به دلیل تردد مردم ناهموار می شود و باغ به مکانی تبدیل می شود که حتی در پا گذاشتن نیز تردید دارید.

حتی متخصصان می بالند که سخت ترین کار در نصب چمن مصنوعی در واقع ایجاد زمینه برای ایجاد چمن مصنوعی است. گفته می شود چمن مصنوعی یکی از مزایای ساختن حتی اگر پایه خاک باشد ، است ، اما حتی بهتر از آن ، برخی از شرکت ها حتی توصیه می کنند که بتن زده شود.

گذشته از استفاده چمن مصنوعی تا حدی در یک منطقه کوچک ، اگر می خواهید خرید چمن مصنوعی و انواع آن را در یک منطقه وسیع پخش کنید ، بهتر است از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا برای صرفه جویی در هزینه ساخت ، چمن مصنوعی را با DIY نصب کنید. اغلب در هزینه صرفه جویی می شود.

فراموش نکنید که پیری رخ خواهد داد
چمن طبیعی زنده گیاهی بسیار قوی است. تا زمانی که به مراقبت های لازم ادامه می دهید ، به احتمال زیاد به طور نامحدود زیبا خواهید ماند.
چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی مانند پلی اتیلن در نهایت به دلیل خرابی در طول زمان نیاز به تعویض دارد.
این فقط هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی جدید نیست. همچنین حذف و دور انداختن چمن مصنوعی قدیمی هزینه دارد.
همچنین ، اگر یک فضای بیرونی باغ بزرگ روی چمن مصنوعی نصب شود ، ممکن است ذخیره آن در طول دوره ساخت و ساز دشوار باشد.
علاوه بر این ، چمن مصنوعی به سرعت در مکان هایی که افراد اغلب می آیند و می روند ، مانند ورودی و آشپزخانه ، می پوشد.
با استفاده از پرکننده ها می توان سایش را کاهش داد ، اما هزینه بیشتری دارد.

نقطه شگفت آور کور؟ اواسط تابستان می تواند گرم شود


بسیاری از خانواده ها چمن مصنوعی در باغ یا بالکن خود با هدف اجازه دادن به کودکان کوچک برای بازی ایمن دارند.
با این حال ، یکی از نقاط ضعف چمن مصنوعی این است که کل چمن مصنوعی وقتی درجه حرارت بالا است داغ می شود.
اماکن ورزشی که بیشترین استفاده را از چمن مصنوعی دارند نیز در حال بررسی این موضوع هستند و والدین ورزشی ژاپن (https://www.sports-parents-japan.com) نیز موارد زیر را بیان کردند.

"در مورد دمای سطح چمن مصنوعی عمومی ، یک مطالعه گزارش داد که در تابستان وقتی دما 35 درجه بود ، چمن طبیعی بیش از 40 درجه بود ، در حالی که چمن مصنوعی بیش از 60 درجه بود."

چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی ، یعنی مواد پایه نفتی ، ناگزیر نور خورشید را جذب کرده و گرما دارد.
اگرچه چمن مصنوعی برای کودکان معرفی شده است ، اما به محیطی تبدیل می شود که کودکان کوچک با کف نرم در بازی تردید دارند و درک اینکه چرا چمن مصنوعی گذاشته شده است ، دشوار است.
همچنین چیزی که می خواهید در باغ لذت ببرید کباب پز و آتش بازی است. لطفا توجه داشته باشید که باغ چمن مصنوعی در اثر گرما و شعله های آتش ذوب می شود. اگر ذغال کباب بیفتد یا جرقه هایی مانند آتش بازی از بین برود ، در بدترین حالت ممکن است بسوزد.

معایب معمولی به یکباره برطرف می شود. چمن مصنوعی واقعی را با کیفیت انتخاب کنید
در حال حاضر ، چمن مصنوعی از چمن ارزان قیمت تا چمن گران قیمت متغیر است و درک تفاوت آن اغلب در نگاه اول دشوار است. با این حال ، به احتمال زیاد از هزینه راضی تر خواهید بود.

به عنوان مثال ، در مورد چمن مصنوعی مناسب تراس با کیفیت و با دوام ، حتی اگر قسمت دردناکی وجود داشته باشد ، اغلب بریدن و تعویض آن قسمت کافی است. ظاهر مصنوعی نیز طراحی شده است تا با افزودن سایه های سبز و افزودن سایه چمن پژمرده ، آن را به چمن طبیعی نزدیک کند.

علاوه بر این ، نقطه ای که درجه حرارت سطح بطور قابل توجهی بسته به درجه حرارت ، که بزرگترین نقطه ضعف چمن مصنوعی است ، تغییر می کند ، همچنین دارای کیفیت بالا با اثر محافظ حرارتی در حدود -10 درجه سانتی گراد در مقایسه با چمن مصنوعی معمولی حتی در چمن مصنوعی نیز توسعه یافته است ، و برخی از چمن های مصنوعی واقعی برای جلوگیری از خطر سوزش به عنوان مقاوم در برابر آتش تایید شده اند و تقاضا در حال حاضر در تاسیسات تجاری و داخل خانه های معمولی افزایش یافته است.

حتی اگر هزینه اولیه زیاد باشد ، با توجه به اینکه برای یک دوره طولانی چندین ساله یا 10 ساله مورد استفاده قرار می گیرد ، در نهایت لازم است چمن مصنوعی واقعی با کیفیت بالا را انتخاب کرده و آن را با دستان حرفه ای بسازید. آیا احساس می کنید که نتیجه آیا مقرون به صرفه ترین است؟

بیایید پس از درک معایب ، چمن مصنوعی کامل را انتخاب کنیم
چمن مصنوعی ، که هرگز پژمرده نمی شود ، مهم نیست چقدر آفتابی باشد یا چقدر بدون مراقبت باقی بماند ، واقعاً مورد استقبال کسانی است که روزهای شلوغی را سپری می کنند. با این حال ، معایب صفر نیست همانطور که در اینجا معرفی شده است.

اگر هنوز در فکر استفاده از چمن مصنوعی در باغ خود هستید ، توصیه ما به شما این است که به نظرات متخصصانی که دارای تجربه زیادی هستند و می توانند توصیه کنند ، مراجعه کنید. با انتخاب مناسب ترین نوع چمن مصنوعی برای تحقق باغ ایده آل خود ، از نتایج راضی خواهید بود. برای ایجاد یک باغ رضایت بخش ، از چمن مصنوعی به خوبی استفاده کنید.


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین نصب چمن مصنوعی باغچه ها

شنبه 16 مرداد 1400
14:03
مجید موکت
بهترین نصب چمن مصنوعی باغچه ها

وقتی تصمیم می گیریم چمن مصنوعی نصب کنیم (همچنین به چمن مصنوعی مراجعه کنید: مزایا و معایب مقایسه شده) ، توصیه می شود با یک شرکت تخصصی تماس بگیرید ، اما این فرایندی است که می تواند به طور مستقل با رعایت قوانین ساده و بصری در مراحل کار. اول از همه ، انتخاب محصول مهم است ، سپس ما به آماده سازی پایه موجود و در نهایت به نصب واقعی محصول می پردازیم.

خوب است قبل از آزمایش دست خود به خاطر بسپاریم که نصب چمن مصنوعی تزئینی را می توان روی هر سطحی نصب کرد ، اما در صورت نصب روی زمین طبیعی ، ابتدا لازم است سطح موجود را کاملاً آماده کرده و با آن برخورد کنیم.

مرحله به مرحله نصب
تهیه صندوق
1. به عنوان اولین قدم لازم است پایه را برای مانتو مصنوعی جدید خود به بهترین نحو آماده کنیم. قبل از هر چیز لایه سطحی موجود خاک را با دقت بردارید. برای عمل بهینه ، توصیه می شود اولین قسمت سطحی کف را با عمق متغیر بین 8 تا 10 سانتی متر حفاری و بردارید تا بتوانید فضایی برای بستر جدید ایجاد کنید. مناسب برای قرار دادن فرش مصنوعی حذف تمام علف ها ، ریشه ها و علف های هرز که برای جلوگیری از ایجاد سطح ناهموار در زیر گوشته ضروری است ضروری است.
چمن زنی مصنوعی

در نهایت ، در نظر گرفتن زهکشی یا حفظ شیب خاصی از کف زیرین برای اطمینان از جریان آب در بالا و پایین چمن مصنوعی ضروری است.

بیایید اکنون به نصب لبه ضد آب در کل محیط منطقه خود بپردازیم. به این ترتیب ، چمن دچار حفره نمی شود و با گذشت زمان از بین نمی رود. توصیه می شود از یک لبه پلاستیکی استفاده کنید ، در عوض ممکن است یک مهره سیمانی در اطراف منطقه ای که در آن چمن مصنوعی را نصب می کنید ایجاد کنید.
در این مرحله ، ما مشخص می کنیم که این یک مرحله کاملاً اختیاری است و با صلاحدید کامل کاربر ، می توان یک مانع از نوع "ژئوتکستایل" در برابر علف های هرز که می تواند بین رول های مصنوعی خود را تجدید کند جوندگان و کرم های خاکی وارد کنید. به سختی قادر به نفوذ و کندن و آسیب رساندن به کت جدید خواهد بود.
در این مرحله ، زمان شروع یک مرحله مربوطه است: افزودن بستر و تسطیح بعدی آن. بستر می تواند از مواد متنوعی مانند شن ، یا گرانیت ریز خرد شده یا در نهایت سنگهای ساده با دقت خرد شود.
اگر چمنزار را روی زمین غیر طبیعی یا بتن یا سطح سخت دیگر می گذارید ، می توانید از تشک های ضربه گیر به عنوان بستر چمن مصنوعی خود استفاده کنید.

در نهایت ، از یک چنگک ساده برای صاف کردن پایه تازه ایجاد شده و تا حد ممکن سطح آن را استفاده کنید.

در حال حاضر لازم است که به آرامی آب دهید و پایه تازه ایجاد شده را فشرده کنید.
در این مرحله ما می توانیم مرحله آماده سازی کلی بستر را به اتمام برسانیم و بالاخره زمان آن رسیده است که به قلب نصب گوشته مصنوعی مصنوعی برسیم.

بیایید چمن را در نزدیکی سطح پوشانده شده شروع کنیم ، اگر پایه نگهدارنده کمتر از حد انتظار باشد ، لازم است که دوباره سنگریزه یا سنگ بیشتری بگذارید و آن را فشرده کنید تا چمن مصنوعی و سطوح اطراف آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ شوند. به
موقعیت چمن. با کمک حداقل یک نفر دیگر ، هر نوار را بکشید و روی پایه تازه آماده شده قرار دهید. همیشه خم شدن ساقه های چمن مصنوعی برای باغچه را بررسی کنید تا همه آنها در یک جهت قرار گیرند. حالا نوارها را در صورت لزوم با کمک یک برش ساده فرش یا یک چاقوی کوچک ببرید ، بدیهی است که همیشه در قسمت زیرین فرش کار می کنید.
اکنون زمان آن است که نوارهای چمن را که به تازگی بریده شده و به هم چسبانده اید ، به هم بدوزید. معمولاً خوب است از چسب پیشنهادی مستقیم توسط شرکت مادر استفاده کنید ، یا یک نوار مشترک مانند نوار چسب محکم را برای خارج از منزل روی زمین پهن کرده و سپس دو نوار چمن را روی آن قرار دهید و آنها را به هم وصل کنید.
در این مرحله ما تقریباً مستقیماً در خانه هستیم ، لازم است چمن را در امتداد محیط کل منطقه قلاب کنیم. ممکن است از تیرهای گالوانیزه و رنگ آمیزی شده برای فضای باز یا منگنه های فلزی برای رفع لبه بیرونی چمن مصنوعی استفاده شود. بر روی زمین ، توصیه می شود که تقریباً هر 15/20 سانتی متر تقریباً یک میله یا نقطه وارد کنید.
در حال حاضر مواد پر کننده را به چمن تازه اضافه شده اضافه کنید تقریباً تمام چمن های مصنوعی باید با ذرات فرش شده باشند

اجازه دهید تیغه های چمن به صورت عمودی باقی بمانند و صاف نشوند ، این نوارها بالاست و ضربه ها را در حین فعالیت های ورزشی جذب می کند.
یک لایه نازک از مواد را با دست بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا زمانی که تیغه های چمن به طور یکنواخت در حدود نیمی از طول آنها پوشانده شود. متداول ترین مصالح مورد استفاده عبارتند از: ماسه سیلیس ، تراشه های لاستیکی سیاه برای ضربه زدن به کوسن یا سرباره مس دانه دار که مزیت جذب بوی ناشی از حیوانات خانگی را دارند.

در نهایت ، چمن را مسواک زده و خیس کنید. هنگامی که مواد تازه به کار گرفته شده اند ، از یک برس دوار برای "احیا" چمن و بلند کردن دائمی ساقه ها استفاده کنید.
توصیه ها و هشدارهای کلی
در پایان ، برخی هشدارهای کلی: خوب است مراقب باشید که هنگام انجام حفاری های اولیه چمن مصنوعی به سیستم آبیاری آسیب نرسانید. این یک عمل خوب است که به هر دلیلی کباب نکنید ، سیگار نکشید و از سایر منابع حرارتی در حضور چمن مصنوعی استفاده نکنید ، ممکن است پلاستیک ذوب شود.

در نهایت ، به کلر استفاده شده در استخرها که می تواند رنگ چمن مصنوعی را تغییر دهد توجه کنید.

منبع


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین عامل جهت خرید انواع چمن مصنوعی ورزشی

پنجشنبه 14 مرداد 1400
13:08
مجید موکت
بهترین عامل جهت خرید انواع چمن مصنوعی ورزشی

فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟
فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. به دلیل استفاده در بسیاری از مناطق ، یکی از محصولات مورد علاقه اخیر است. علاوه بر استفاده در تزئین باغ بسیاری از ساختمانها ، در مکانهایی مانند پارکها و باغها نیز ترجیح داده می شود. چمن مصنوعی یکی از موادی است که جمع آوری و استفاده طولانی مدت از آن آسان است.

از آنجا که چمن مصنوعی زمین ورزشی نیازی به آبیاری و مراقبت اضافی ندارد ، یکی از متداول ترین مصالح منظر در دوران اخیر است. فرش چمن مصنوعی با توجه به کف ترجیح داده می شود تا با انواع و ویژگی های مختلف نصب شود. چمن مصنوعی چیست؟ چمن مصنوعی دارای ویژگی غنی از نظر سطح استفاده است. انواع چمن مصنوعی محصولاتی هستند که با توجه به مناطق مورد استفاده تولید می شوند. چمن مصنوعی با ویژگی های مختلف محصول برای زمینه فرش تولید می شود.

از آنجا که مونتاژ چمن در زمین فرش بسیار مهم است ، لازم است از یک نوع چمن با کیفیت استفاده شود که ویژگی زمین را حذف کند. نوع چمن مناسب برای این فضا برای یک زمین هموار هنگام بازی در زمین مورد نیاز است. برای فرش های چوبی تزئینی ، فرش چمن در این جهت ترجیح داده می شود. زیرا فرش چمن برای اهداف ورزشی و فرش چمن برای محوطه سازی باید متفاوت باشد. مواد مناسب برای مجموعه فرش چمن برای تزئین انتخاب می شود.

قیمت این نوع فرش چمن ممکن است متفاوت باشد. بسته به محل نصب فرش چمن ، می توان قبل از انتخاب ، اطلاعاتی در مورد قیمت m2 چمن مصنوعی به دست آورد. قیمت فرش چمن مصنوعی اخیراً فرش های چمن مصنوعی را در بسیاری از مناطق ترجیح داده اند و قیمت آنها با توجه به کیفیت و میزان مورد استفاده تعیین می شود. به طور کلی ، قیمت با محاسبه مساحت مورد استفاده و m2 تعیین می شود. قبل از خرید مواد فرش چمن ، می توانید یک تحقیق کلی در مورد قیمت انجام دهید. برای این منظور ، بسته به اندازه گیری های برآورد شده ، می توان لیست قیمت را از شرکت مورد نظر تهیه کرد. قیمت فرش چمن مصنوعی نیز با توجه به کیفیت آنها متفاوت است. قطعاً در قیمت فروش و مزیت های چمن مصنوعی دیواری مورد استفاده در زمینه فرش و قیمت فرش چمن برای محوطه سازی تفاوت وجود خواهد داشت. زیرا محصولات مختلفی برای این دو ویژگی طراحی شده است. به عنوان مثال ، قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی را می توان با کسب اطلاعات دقیق از شرکت مربوطه محاسبه کرد. نصب فرش چمن مصنوعی چگونه ساخته می شود؟ چمن مصنوعی از نظر ظاهر دارای ظاهر بسیار زیبایی است. با این حال ، اگرچه از نظر محتوای بصری خوب است ، اما مهمترین عامل مونتاژ صحیح فرش چمن است. فرش های چمن که به صورت مورد نیاز طراحی و مونتاژ نشده اند ممکن است در ظاهر دچار مشکل شوند. فرایند اندازه گیری یکی از مهمترین جزئیات در مونتاژ فرش چمن است.

نصب ناقص یا بیش از حد فرش مشکلات جدی را آشکار می کند. در این مرحله ، نکته مهم بدست آوردن اطلاعات در مورد عرض فرش چمن در شرکت و اندازه گیری است. عرض و طول فرش ممکن است برای مکان و مکانی که فرش در آنجا ساخته می شود کوتاه باشد. برای این کار ممکن است یک فرش اضافی مورد نیاز باشد. در این مرحله نباید چنین جزئیاتی را نادیده گرفت. همچنین امکان دریافت اطلاعات دقیق از شرکت در مورد محاسبه قیمت وجود دارد. قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان را می توان بدون تصمیم گیری در مورد هزینه فرش چمن مورد بررسی قرار داد. مراقبت از فرش چمن مصنوعی چگونه باید باشد؟

مراقبت از فرش چمن مصنوعی برای استفاده طولانی مدت از محصول بسیار مهم است. با این حال ، قبل از ایجاد آموزش برای نصب چمن مصنوعی ، ضروری است که محصولات لازم که در زیر آن قرار گرفته اند به درستی اعمال شوند. چمن مصنوعی محصولات محوطه سازی هستند که با کمک برس ها تمیز می شوند. با این حال ، جایی که از چمن استفاده می شود ، اندازه و سختی بر این اساس انتخاب می شود ، بنابراین شرایط تمیز کردن نیز متفاوت است. اگر چیدمانی برای منطقه خاصی در چمن باغ چمن مصنوعی انجام شده است ، می توان آن را با برس کشیدن با دست تمیز کرد. با این حال ، اگر در زمینه فرش و منطقه بزرگتر نصب شده باشد ، باید با دستگاه تمیز کننده نگهداری شود. همچنین مهم است که موادی مانند زباله یا رسوب در هنگام قرار دادن چمن مصنوعی بر روی زمین باقی نماند. چمن مصنوعی باید در فواصل منظم در گرمای شدید تابستان آبیاری شود. این برای استفاده طولانی تر از چمن مهم است. صرف نظر از کیفیت بالای چمن مصنوعی ، درجه حرارت شدید مشکلاتی مانند ذوب یا فرسودگی ایجاد می کند. هنگام صحبت در مورد قیمت ارزان فرش چمن مصنوعی ، اولین چیزی که به ذهن می رسد کیفیت محصول است. با این حال ، قیمت چمن مصنوعی ممکن است در دوره های خاصی تخفیف یابد.

این زمان ها را می توان هم از نظر کیفیت بالا و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه دنبال کرد. در عین حال ، با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کمپین های شرکت که از آنها پشتیبانی محصول دریافت می شود ، می توانید محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت خریداری کنید.

در حال کار است. از آنجا که قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان با توجه به کیفیت و محتوای محصول متفاوت است ، باید مشخص شود که محصول مورد نظر در کجا مورد استفاده قرار می گیرد. چشم انداز چمن مورد استفاده در سایت و چشم انداز چمن مصنوعی که در مسیر پیاده روی ساخته می شود ممکن است متفاوت باشد. باز هم ، دریافت اطلاعات از افراد مجاز در مورد درخواست قیمت برای این مناطق و مواردی از این دست ، ایده آل خواهد بود. ترجیح دادن قیمت چمن مصنوعی برای مناطقی مانند زمین های فوتبال ، زمین های فوتبال ، باغ های مدرسه ، باغ های بیمارستان ، باغ های شرکت نیز مستقیماً با ملاقات با این شرکت متناسب است. در هر شرکتی امکان انتخاب چمن مصنوعی با قیمت مناسب از نظر کیفیت و فضای داخلی وجود دارد. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

منبع


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چمن مصنوعی بین سنگ و نظافت آن

شنبه 2 مرداد 1400
15:33
مجید موکت
چمن مصنوعی بین سنگ و نظافت آن

چمن مصنوعی در تمام طول سال سرسبز و سبز است. یکی از بزرگترین مزایای آن وقت شماست
صرفه جویی در نگهداری باغ. نیازی به اصلاح ، چمن زنی ، آبیاری یا کود ندارد
می توانید زمان بیشتری را به باغ خود بچرخانید.


چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green یک باغ کاملاً تصویری در تمام طول سال ارائه می دهد - و
نصب آن نیز بسیار آسان است. با این حال ، برای تازه نگاه داشتن آن باید یک بار دیگر آن را بدهید
اکنون و پس از آن - و بدانید که چگونه می توانید از لکه ها و نشت ها در صورت بروز خلاص شوید.
برای یافتن بهترین راه برای پاکسازی چمن مصنوعی ، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

راه های نظافت چمن مصنوعی از بین بردن نشت و لکه ها و از بین بردن برف و یخ
راهنمای سریع: تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی
بهترین راه برای پاکسازی و نگهداری چمن مصنوعی دنبال کردن این مراحل آسان است:


1. چمن ها را با جارو یا چنگک مسواک بزنید
2. از شر هر گونه برگ و بقایای سطحی خلاص شوید
3. علف های هرز را از بین ببرید
4. چمن را با ماسه سیلیس پر کنید

به چه ابزاری نیاز دارم؟
برگروب
جارو برقی یا پلاستیکی
به چه موادی نیاز دارم؟
شن سیلیس
با جزئیات: نظافت منظم چمن مصنوعی
در حالی که هر هفته یک برس سبک به چمن مصنوعی خود می دهید ، تجمع نور را از بین می برد
گرد و غبار و خاک ، باید یک بار در ماه آن را تمیزتر کنید تا به نظر برسد
سبز و دعوت کننده


مرحله 1: چمن ها را مسواک بزنید

برای مسواک زدن چمن ها از جارو یا چنگک پلاستیکی استفاده کنید (از چنگک فلزی استفاده نکنید
به زمین چمن خود آسیب برسانید) - بنابراین اثر چمن تازه و بهاری را حفظ می کنید. اگر چیز سنگینی داشته باشد
در چمن ها علامت هایی به جا گذاشت ، ممکن است مجبور شوید با دانه ها مسواک بزنید تا به آن شاخه بریده شود
ظاهر. از گوشه ای از باغ خود شروع کرده و از یک طرف به راه خود ادامه دهید
کل چمن ها را به صورت نوار بریزید - درست همانطور که اگر آن را می چسبیدید.


مرحله 2: از شر برگها خلاص شوید
برای از بین بردن برگ و بقایا از دمنده برگ استفاده کنید. همه آوارها را به سمت یک گوشه منفجر کنید ، بنابراین
جمع آوری آن با یک بار راحت تر - می توانید آن را با دست جمع کنید یا از گرد و غبار و برس استفاده کنید. این کارو بکن
به طور منظم برای جلوگیری از رشد علف های هرز در چمن.


مرحله 3: علف های هرز را از بین ببرید
خزه و کشتن علف های هرز باید در صورت لزوم انجام شود. از خزه و علف های هرز پایه آب استفاده کنید
عامل قاتلی که حداکثر تعادل pH آن 8 باشد. وقتی علفهای هرز و خزه از بین رفت ،
اطمینان حاصل کنید که آنها را همراه با برگها و بقایای شل برداشته اید.


مرحله چهارم: چمن را با ماسه پر کنید
شن و ماسه سیلیس را در زمین چمن خود پراکنده کنید. سپس جارو خود را برداشته و ماسه ها را به طور مساوی مسواک بزنید
توزیع آن در کل منطقه چمن شما. مراقب باشید که ماسه اضافی وجود نداشته باشد
قبل از راه رفتن در آن ، در مناطق خاص و پس از اتمام ، یک تا دو ساعت ترک کنید.


راهنمای سریع: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

با رعایت این نکات مصنوعی تمیز کردن چمن مصنوعی برای حیاط ویلایی ، از شر نشت و لکه ها خلاص شوید.

مایعات را با دستمال کاغذی بریزید
با مخلوط مواد شوینده و آب لکه ها را پاک کنید
برای از بین بردن لکه های باقی مانده از مسواک استفاده کنید
به چه ابزاری نیاز دارم؟
سطل
دستمال توالت
اسفنج یا پارچه نرم
به چه موادی نیاز دارم؟
اب
مواد شوینده

با جزئیات: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

خردل از هات داگ کباب یا نوشیدنی ریخته شده ، نشت و لکه هایی اتفاق می افتد ،
اقدامات احتیاطی که انجام می دهید اما می توانید با پیروی از برخی از آنها به طور م effectivelyثر با آنها کنار بیایید
گام های ساده برای غلبه بر این چالش های مشترک:


آبجو یا آب توت شما ریخته است؟ حوله کاغذی را بگیرید و آن را بمالید ، به جای اینکه آن را مالش دهید
داخل چمن این باید تمام آثار نشت را از بین ببرد - اما اگر می خواهید مطمئن شوید ، آن را بشویید
با مقداری آب


لکه قهوه یا بستنی را که مدتی وجود داشته مشاهده کرده اید؟ در یک سطل ، a را مخلوط کنید
قاشق چای خوری مواد شوینده با یک پیمانه آب. سطل را به لکه برده و از اسفنج یا استفاده کنید
پارچه نرم تا آن را روی لکه بمالید تا از بین برود. سپس ، از شلنگ آب برای شستشوی آب استفاده کنید
مواد شوینده.


لکه های حیوان خانگی روی حیله و تزویر برای پاک کردن؟ یک سطل را با آب ولرم پر کنید و با یک قاشق چای خوری مخلوط کنید
شستن مایع ناحیه آسیب دیده را بلافاصله بشویید تا لکه پاک شود. سپس ، شیلنگ را فشار دهید
با استفاده از یک شلنگ آب پایین را برای از بین بردن بوهای باقی مانده پاک کنید و مواد شوینده را بشویید.


باقیمانده چسبنده برای آب خیلی سخت است؟ برای از بین بردن لکه های لجبازی می تواند مشکل باشد. استفاده کنید
یک مسواک تا به آرامی لکه های باقی مانده را مسواک بزند.

راهنمای سریع: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


از شر برف و یخ در چمن مصنوعی بین سنگ خود خلاص شوید:

در حال پاک کردن گرد و غبار سبک برف
با یک بیل پلاستیکی برف سنگین را دور بریزید
اجازه می دهیم یخ ذوب طبیعی شود

به چه ابزاری نیاز دارم؟

جارو یا چنگک
بیل پلاستیکی
با جزئیات: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


در ماه های سردتر ، ممکن است جمع شدن یخ زدگی ، یخ و برف روی سطح مصنوعی خود را به آرامی مشاهده کنید
چمن. در حالی که چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green دارای سوراخ است و اجازه می دهد تا رطوبت ایجاد شود
اگر می خواهید همچنان استفاده کنید ، ممکن است بخواهید سطح برف و یخ را پاک کنید
فضای بیرونی شما - که با چمن مصنوعی بسیار آسان تر است زیرا فرصتی وجود ندارد
با ذوب شدن برف یا یخ ، چمن خود را با گل خراب کنید.


از بین بردن گرد و غبار سبک برف. برف را با جارو کنید

برس یا جارو ، فشار دادن
آن را در گوشه ای قرار دهید که می توانید آن را با بیل پلاستیکی جمع کنید.

از بین بردن چندین اینچ برف. لایه بالای برف را با دقت با یک پلاستیک بردارید
بیل. از بیل فلزی نباید استفاده شود زیرا باعث آسیب به چمن مصنوعی می شود. اطمینان حاصل کنید
شما با بیل خیلی سنگین نیستید زیرا می توانید به چمن مصنوعی آسیب برسانید
در زیر حدود یک اینچ برف را که می توان با برس آن را جابجا کرد ، پشت سر بگذارید.

حذف یخ از وسوسه برداشتن یخ به صورت دستی ، چه با بیل و چه با خودداری کنید
نمک. در عوض ، صبر کنید تا یخ به طور طبیعی ذوب شود.

چمن شما ساخته شده است تا در آن زندگی شود ، بنابراین وقوع لکه ها و لکه ها اجتناب ناپذیر است. معامله
با آنها به سرعت با این روش های موثر تمیز کردن چمن مصنوعی - و انجام آنها
تعمیر و نگهداری منظم تا سالهای آینده به نظر خوب برسد.

منبع : marshalls


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پرکاربردترین انواع چمن مصنوعی

جمعه 1 مرداد 1400
16:01
مجید موکت
پرکاربردترین انواع چمن مصنوعی

بسیاری از افراد علاقمند به طبیعت امکان نگهداری از چمن‌‎های طبیعی نداشته و یا فضای مناسب و کافی در اختیار ندارند. از این رو می‌توان با چمن مصنوعی تزئینی را که در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌شود خریداری نمود و یک طبیعت کوچک را به خود هدیه داد.

همانطور که می‌دانید رشد و انواع چمن مصنوعی در بسیاری از مناطق بسیار دشوار بوده و یا گاها ممکن نیست و حتی در مناطقی که رشد چمن به خوبی انجام می‌گیرد نیز نگهداری و مراقبت از آن به وسیله آبیاری و کوددهی، چمن‎‌زنی و... سخت و مشکل می‌باشد. از طرفی چمن‌‎های طبیعی در تمامی فصول نمی‌توانند سبز باقی بمانند و در فصل‌‎های سرد سال زیبایی خود را از دست می‌دهند. در حالی که در چمن‎‌های مصنوعی هیچ یک از این مشکلات احساس نخواهد شد. در واقع این چمن‎‌ها هیچ رشدی نداشته و به همین سبب نیازمند مراقبت و نگهداری نیستند. از طرفی بر اثر باران و یا حرکت حیوانات حالت خود را ازدست نمی‌دهند. بنابراین اگر خواستار یک طبیعت زیبا و دائمی هستید چمن مصنوعی با سرسبزی خود می‌توانند خواسته شما را بر آورده کنند.

نکاتی در خصوص چمن‎‌های مصنوعی

در ساخت و تولید این چمن‎‌ها سعی می‌شود تا میزان شباهت به چمن‎‌های طبیعی از لحاظ ارتفاع و ضخامت افزایش یابد به طوری که می‌توان گفت بهترین آن، چمن با کیفیتی است که شباهت بیشتری با چمن طبیعی را داشته باشد. به همین سبب طراحان با ترکیب رنگ‎‌های مختلف مثل سبز و قهوه‎‌ای سعی می‌کنند تا جلوه طبیعی‌تری به این چمن‌‎ها بدهند. خوب است بدانید که اگر در زمینی چمن طبیعی وجود داشته باشد برای قرارگیری چمن مصنوعی می‌بایست آن چمن اولیه یا طبیعی به طور کامل برداشته شود و بعد انجام مراحل زیرسازی چمن‎‌های تازه خریداری شده روی آن قرار داده شود. در خرید چمن‎‌های مصنوعی دقت کنید که محصول مورد نظر شما از ضخامت و ارتفاع و یا تراکم مناسبی برخوردار باشد، چرا که هرچه این چمن‌‎ها نازک‎‌تر و ضعیف‌‎تر باشند طبیعتا از عمر کوتاه‎‌تری نیز برخوردار خواهند بود. نکته دیگر آن که قیمت این چمن‌‎ها به ویژگی‎‌های آن بستگی خواهد داشت ولی همیشه افراد سودجویی وجود دارند که نوع بی‎‌کیفیت آن را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. از این رو در خرید چمن‎‌های مصنوعی سعی کنید آن را از مراکز معتبر که محصولی با کیفیت و با دام ارائه می‌دهند خریداری نمایید.

نخستین چمن مصنوعی تولید شده

در سال 1964 و پس از جنگ جهانی، برای ایجاد محیط شهری زیبا و افزایش سطح کیفیت زمین‎‌های بازی کودکان شرکت چمن گراس در مدرسه براون به نصب اولین چمن‎‌های مصنوعی پرداخت و دو سال بعد در ورزشگاه بیسبال هوستون تگزاس این چمن‎‌ها بر روی زمین بازی ورزشگاه نصب شدند. اگر چه نوع اولیه آن، کیفیت بسیار پایینی داشتند و چندان مشابه چمن طبیعی نبودند ولی گامی بزرگ در زمینه پوشش زمین‎‌ها برداشتند به طوری که امروزه شاهد ارتقای کیفیت و استاندارهای لازم در تولید آن هستیم.

انواع چمن مصنوعی

مزایای بسیار این چمن‎‌ها سبب شد تا بسیاری از مراکز به دنبال تهیه آن باشند. تقاضای تولید چمن‌‎های مصنوعی توسط مراکز و افراد مختلف باعث شکل‎ گیری چمن‎‌های مصنوعی در انواع مختلف شد.

  • چمن مصنوعی فوتبال، باتوجه به اینکه بازی فوتبال در زمینی بدون سقف و در فضای آزاد صورت می‌گیرد و بازیکنان به طور مداوم بر روی آن راه می‌روند و یا می‌دوند، این چمن‎‌ها می‌بایست آنقدر باکیفیت باشد که به مرور رنگ و شکل خود را از دست ندهد و نیز تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شود تا موجب آسیب‌رسانی به ورزشکاران نشود. این استاندار‎‌ها به طور معمول شامل انعطاف پذیری، تراکم بالا، برگشت پذیری، ایستایی الیاف‎‌های چمن‌‎ و نیز داشتن ارتفاعی به اندازه 50 میلی‌‎متر می‌باشد. در واقع هرچه میزان رعایت این استاندارها از طرف تولیدکننده بیشتر باشد بازیکنان با صدمات کمتری مواجه شده و توانایی‎‌های خود را به نحو بهتری نشان خواهند داد. در شهر تهران هم اکنون بیش از 500 زمین ورزشی از ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال استفاده می‌نمایند. برای نگهداری آن‎‌ها به ابزاری چون واترجت برای شست وشوی چمن، دستگاه خط کشی برای ایجاد خطکشی‎‌های مورد نیاز فوتبال، دستگاه فرچه زنی جهت مرتب سازی الیاف و حفظ حالت ایستاده آن احتیاج است.
  • چمن مصنوعی برای بالکن، در سال‎‌های اخیر شاهد روند افزایش آپارتمان‎‌ها و در نتیجه کاهش فضای سبز در منازل بودیم. وجود چمن‎‌ مصنوعی برای بالکن و یا تراس کمک می‌کند تا دوست‎‌داران طبیعت بتوانند بخش کوچکی از زیبایی طبیعت را در منزل خود تجربه کنند. قرار دادن این چمن‎‌ها در بالکن شادابی و نشاط را می‌تواند به شما هدیه کند به طوری که بخشی از اوقات فراقت خود را می‌توانید در آنجا سپری کرده و از تماشای زیبایی آن لذت ببرید. اما زیبایی تنها ویژگی مثبت آن‌‎ها نخواهد بود بلکه امکان شست و شو و قابلیت نصب آسان و هم‌خوانی با گلدان‎‌های موجود در بالکن، کاهش دمای محیط و مقرون به صرفه بودن آن می‌تواند از دیگر مزایای وجود این چمن در بالکن باشد. در خصوص نگهداری چمن مصنوعی باید عرض کنیم که تمیز کردن آن‎‌ها توسط برس یا فرچه به دوام آن کمک بیشتری خواهد کرد. پس بهتر است هر چند وقت یک بار چمن را از وجود مواد مختلف در آن پاک نمایید. توجه نمایید که هرچه چمن مدنظر شما از تراکم بالاتری برخوردار باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
  • چمن مصنوعی حیاط، وجود یک فضای سبز در حیاط منزل شما باعث افزایش شادی و نشاط کودکان و افزایش روحیه شما خواهد شد؛ از این رو می‌توانید برای حیاط منزل خود یکی از چمن‌‎های که ارتفاعی بین 20 تا 35 میل دارند را انتخاب کرده و آن را بر روی بستر خاک باغچه نصب کنید. در واقع به دلیل عدم حساسیت این چمن به آب با قرار دادن آن در باغچه پس از انجام زیرسازی‌‎های مورد نیاز می‌تواند به راحتی گل وگیاه موجود در باغچه را آبیاری کرد بدون آنکه نگرانی بابت خرابی آن‌‎ها وجود داشته باشد. در صورتی که حیاط شما باغچه ندارد باز هم می‌توانید از این چمن بین سنگ‎‌های حیاط و یا حتی بر روی پله‎‌های حیاط استفاده نمایید. چمن خریداری شده می‌بایست از ویژگی‎‌هایی نظیر وزن بالا ( یک دیتکس)، تراکم مناسب( به دلیل مقاومت در برابر عوامل فرسایشی)، سطح مقطع‌‎هایی به شکل V و C باشد.

  • چمن‎‌های مصنوعی در محیط بازی، از آنجایی که در تولید چمن‎‌های مصنوعی مواد سربی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بنابراین در صورت استفاده از آن در محیط‎‌های مختلفی چون پارک یا مهدکودک‌‎ها خطری فرزندانمان را تهدید نخواهد کرد و کودکان در تمامی فصول می‌توانند به راحتی از دیدن آن لذت برده و به بازی‎‌های هیجان انگیز بپردازند و باتوجه به اینکه در نگهداری این چمن، آبی مصرف نمی‌شود می‌تواند برای محیط زیست مفید بوده و موجب کاهش مصرف آب در این مناطق شود.
  • چمن‌‎‎‌های مصنوعی در باغ یا تالارها، برگزاری جشن‎‌های مختلف در محیط باغ و یا تالار یکی از شیوه‌‎هایی است که برگزاری می‌شود. از این رو شیک بودن، تمیز بودن و نیز داشتن حالت طبیعی محیط برای صاحبان مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود چمن در باغ قطعا فضای آن را دلنشین‌‎تر خواهد کرد. ولی از آنجایی که نگهداری چمن طبیعی در محیط‌‎های بزرگ نیازمند هزینه زیادی است و زیبایی همیشگی ندارد استفاده از چمن مصنوعی در چنین محیط‎‌هایی کمک شایانی خواهد کرد. در واقع با استفاده از این چمن فرقی نمی‌کند که افراد مراسم خود را در چه ماهی از سال بگیرند، به هر حال با یک طبیعت زیبا در مراسم خود روبه رو هستند.
  • در مدارس چمن‌‎های مصنوعی و دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان به طور معمول ساعت زیادی را در فضای آموزشی سپری می‌کنند. از این رو نیازمند یک فضای زیبا برای رفع خستگی در فواصل بین کلاس‌‎های خود هستند. از آنجایی که بخشی از زمان آموزشی در فصل زمستان و پاییز صورت می‌گیرد وجود چمن‌‎های طبیعی قطعا ظاهر جالبی نخواهد داشت ولی در صورت خرید و استفاده از چمن مصنوعی می‌توان، در این فصول نیز شادابی بهار و تابستان را برای این اماکن به ارمغان آورد.
  • چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر، سرامیک‎‌های کناره استخر‎‌ها که معمولا خیس و لغزنده هستند از خطرناک‎‌ترین نقاط برای راه رفتن یا حتی هنگام ورود به استخر محسوب می‌شوند و تعبیه چمن مصنوعی در این نقاط می‌تواند از بسیار از حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آورد. البته چمن‌‎هایی که کنار استخر استفاده می‌شوند به دلیل تماس مداوم با آب می‌بایست از کیفیت مناسب و ویژگی‎‌های خاصی برخوردار باشند تا دچار کپک زدگی نشود. در الیاف‌‎های به کار گرفته شده در چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر‎‌ها بهتر است از الیاف‎‌های نرم استفاده شود تا موجب اذیت و یا کلافگی نشود. نکته دیگر در خصوص چمن‎‌های کنار استخر این است که بسیاری از افراد در فصل تابستان علاقمند به حمام آفتاب کنار استخر هستند که با قرارگیری این چمن‎‌ها به راحتی می‌توانند روی آن دراز کشیده و از حمام آفتاب خود لذت ببرند. در واقع با قرارگیری آن‌‎ها بر روی سرامیک‌‎ یا سنگ‎‌های حیاط از میزان حرارت آن در روزهای گرم کاسته شده و به راحتی می‌توان بدون پوشیدن کفش به صورت پا برهنه روی آن قدم زد و یا دراز کشید.

شرکت گامان تزیین جاوید با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری سه برند معتبر با کیفیت شامل Thebest در حوزه کف پوش و موکت تایل- Tescom در حوزه موکت اداری و ظریف مصور و چمن مصنوعی تارا برای کسب رضایت مشتریان خود می‌کوشد.

منبع : ایلنا


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کفپوش و موکت و کاغذ دیواری و چمن و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]