بهترین چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی

شنبه 23 مرداد 1400
13:36
مجید موکت
بهترین چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی

امروزه چمن مصنوعی درست مانند چیز واقعی است و محصولاتی که از چمن طبیعی قابل تشخیص نیستند ظاهر شده اند.
شما می توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید بدون نگرانی در مورد آفتاب نصب کنید و نیازی به مراقبت های دشواری مانند آبیاری و چمن زنی نیست ، بنابراین تعجبی ندارد که چمن مصنوعی رواج بیشتری پیدا کرده است.

چمن مصنوعی به نظر می رسد ، اما از طرف دیگر ، بدون معایب آن نیست. در این مقاله نقاط ضعف و معایب چمن مصنوعی را که قبل از ساخت چمن مصنوعی باید بدانید معرفی می کنیم.

من نمی توانم برداشت مصنوعی را پاک کنم
چمن مصنوعی ورزشی چشم انداز علف های سرسبز را صرف نظر از آفتاب و فصل ، نوید می دهد ، اما بسیاری از مردم عدم فصلی بودن را به عنوان یک اشکال ذکر می کنند. بسته به فصل ، احساس ناسازگاری وجود دارد و نمی توان تصور مصنوعات مصنوعی را از بین برد. به خصوص در باغ پاییز / زمستان ، مطمئناً عجیب است که چمنزار همیشه آبی است ، حتی اگر درختان دیگر سقوط کرده و قرمز شده باشند.

با طرح کاشت مانند کاشت درختان همیشه سبز ، لازم است راه هایی برای ترکیب چمن مصنوعی با چشم انداز باغ ابداع شود.

حتی اگر تعمیر و نگهداری وجود نداشته باشد ، برخی از افراد نظافت را با مشکل مواجه می کنند


نظافت یکی از مشکل ترین کارها در باغ است. حتی برگها و گلبرگهای افتاده که در باغی پر از اشیاء طبیعی مانند چمن طبیعی به آنها اهمیت نمی دهید ، روی چمن مصنوعی متمایز می شوند. علاوه بر این ، گرد و غبار و برگهای افتاده در مرز بین چمن مصنوعی و آجر جمع می شوند ، بنابراین حتی اگر به سادگی جارو کشیدن باشد ، ممکن است برای برخی از افراد دردسرساز باشد.

هزینه اولیه بالاتر از چمن طبیعی است
با توجه به محبوبیت اخیر چمن مصنوعی ، مغازه های مختلف تمرکز خود را بر روی فروش چمن مصنوعی آغاز کرده اند. چمن های مصنوعی ارزان قیمت زیادی وجود دارد ، اما هزینه اولیه قابل مقایسه با چمن طبیعی نیست.

در مورد چمن طبیعی ، هزینه هر متر مربع برای یک نوع حصیر ارزان قیمت حدود 1000 ین است. از طرف دیگر ، در مورد چمن مصنوعی ویلا واقعی ، که شبیه چمن طبیعی است ، غیر معمول نیست که هزینه هر متر مربع از 5000 ین فراتر رود.

علاوه بر این ، اگر شرایط پایه در محلی که قرار است چمن مصنوعی گذاشته شود ضعیف باشد ، تسطیح مانند صاف کردن زمین و غلطاندن آن ضروری است. در این صورت ، درخواست پیمانکار ضروری است ، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت.

به این ترتیب ، هزینه اولیه بالا در ابتدا یک مانع بزرگ برای ترکیب چمن مصنوعی است.
با این حال ، چمن طبیعی با هزینه های جاری همراه است مگر اینکه باغ چمن را ترک کنید. هزینه آبیاری آب در فصل بارندگی ، علف کش ها و کودهای شگفت آور احمقانه نیست.
از سوی دیگر ، هزینه چمن مصنوعی پس از آن تقریباً صفر ین است. شما کدام را انتخاب می کنید؟

ایجاد مقدمات به زمان نیاز دارد
همانطور که چمن طبیعی خاک را انتخاب می کند ، مکانهایی وجود دارد که برای تخمگذار چمن مصنوعی مناسب نیستند. جایی است که صاف نمی شود.
اگر چمن مصنوعی را در چنین مکانی قرار دهید ، چمن مصنوعی که باید به زیبایی چیده شده بود ، فقط به دلیل تردد مردم ناهموار می شود و باغ به مکانی تبدیل می شود که حتی در پا گذاشتن نیز تردید دارید.

حتی متخصصان می بالند که سخت ترین کار در نصب چمن مصنوعی در واقع ایجاد زمینه برای ایجاد چمن مصنوعی است. گفته می شود چمن مصنوعی یکی از مزایای ساختن حتی اگر پایه خاک باشد ، است ، اما حتی بهتر از آن ، برخی از شرکت ها حتی توصیه می کنند که بتن زده شود.

گذشته از استفاده چمن مصنوعی تا حدی در یک منطقه کوچک ، اگر می خواهید خرید چمن مصنوعی و انواع آن را در یک منطقه وسیع پخش کنید ، بهتر است از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا برای صرفه جویی در هزینه ساخت ، چمن مصنوعی را با DIY نصب کنید. اغلب در هزینه صرفه جویی می شود.

فراموش نکنید که پیری رخ خواهد داد
چمن طبیعی زنده گیاهی بسیار قوی است. تا زمانی که به مراقبت های لازم ادامه می دهید ، به احتمال زیاد به طور نامحدود زیبا خواهید ماند.
چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی مانند پلی اتیلن در نهایت به دلیل خرابی در طول زمان نیاز به تعویض دارد.
این فقط هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی جدید نیست. همچنین حذف و دور انداختن چمن مصنوعی قدیمی هزینه دارد.
همچنین ، اگر یک فضای بیرونی باغ بزرگ روی چمن مصنوعی نصب شود ، ممکن است ذخیره آن در طول دوره ساخت و ساز دشوار باشد.
علاوه بر این ، چمن مصنوعی به سرعت در مکان هایی که افراد اغلب می آیند و می روند ، مانند ورودی و آشپزخانه ، می پوشد.
با استفاده از پرکننده ها می توان سایش را کاهش داد ، اما هزینه بیشتری دارد.

نقطه شگفت آور کور؟ اواسط تابستان می تواند گرم شود


بسیاری از خانواده ها چمن مصنوعی در باغ یا بالکن خود با هدف اجازه دادن به کودکان کوچک برای بازی ایمن دارند.
با این حال ، یکی از نقاط ضعف چمن مصنوعی این است که کل چمن مصنوعی وقتی درجه حرارت بالا است داغ می شود.
اماکن ورزشی که بیشترین استفاده را از چمن مصنوعی دارند نیز در حال بررسی این موضوع هستند و والدین ورزشی ژاپن (https://www.sports-parents-japan.com) نیز موارد زیر را بیان کردند.

"در مورد دمای سطح چمن مصنوعی عمومی ، یک مطالعه گزارش داد که در تابستان وقتی دما 35 درجه بود ، چمن طبیعی بیش از 40 درجه بود ، در حالی که چمن مصنوعی بیش از 60 درجه بود."

چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی ، یعنی مواد پایه نفتی ، ناگزیر نور خورشید را جذب کرده و گرما دارد.
اگرچه چمن مصنوعی برای کودکان معرفی شده است ، اما به محیطی تبدیل می شود که کودکان کوچک با کف نرم در بازی تردید دارند و درک اینکه چرا چمن مصنوعی گذاشته شده است ، دشوار است.
همچنین چیزی که می خواهید در باغ لذت ببرید کباب پز و آتش بازی است. لطفا توجه داشته باشید که باغ چمن مصنوعی در اثر گرما و شعله های آتش ذوب می شود. اگر ذغال کباب بیفتد یا جرقه هایی مانند آتش بازی از بین برود ، در بدترین حالت ممکن است بسوزد.

معایب معمولی به یکباره برطرف می شود. چمن مصنوعی واقعی را با کیفیت انتخاب کنید
در حال حاضر ، چمن مصنوعی از چمن ارزان قیمت تا چمن گران قیمت متغیر است و درک تفاوت آن اغلب در نگاه اول دشوار است. با این حال ، به احتمال زیاد از هزینه راضی تر خواهید بود.

به عنوان مثال ، در مورد چمن مصنوعی مناسب تراس با کیفیت و با دوام ، حتی اگر قسمت دردناکی وجود داشته باشد ، اغلب بریدن و تعویض آن قسمت کافی است. ظاهر مصنوعی نیز طراحی شده است تا با افزودن سایه های سبز و افزودن سایه چمن پژمرده ، آن را به چمن طبیعی نزدیک کند.

علاوه بر این ، نقطه ای که درجه حرارت سطح بطور قابل توجهی بسته به درجه حرارت ، که بزرگترین نقطه ضعف چمن مصنوعی است ، تغییر می کند ، همچنین دارای کیفیت بالا با اثر محافظ حرارتی در حدود -10 درجه سانتی گراد در مقایسه با چمن مصنوعی معمولی حتی در چمن مصنوعی نیز توسعه یافته است ، و برخی از چمن های مصنوعی واقعی برای جلوگیری از خطر سوزش به عنوان مقاوم در برابر آتش تایید شده اند و تقاضا در حال حاضر در تاسیسات تجاری و داخل خانه های معمولی افزایش یافته است.

حتی اگر هزینه اولیه زیاد باشد ، با توجه به اینکه برای یک دوره طولانی چندین ساله یا 10 ساله مورد استفاده قرار می گیرد ، در نهایت لازم است چمن مصنوعی واقعی با کیفیت بالا را انتخاب کرده و آن را با دستان حرفه ای بسازید. آیا احساس می کنید که نتیجه آیا مقرون به صرفه ترین است؟

بیایید پس از درک معایب ، چمن مصنوعی کامل را انتخاب کنیم
چمن مصنوعی ، که هرگز پژمرده نمی شود ، مهم نیست چقدر آفتابی باشد یا چقدر بدون مراقبت باقی بماند ، واقعاً مورد استقبال کسانی است که روزهای شلوغی را سپری می کنند. با این حال ، معایب صفر نیست همانطور که در اینجا معرفی شده است.

اگر هنوز در فکر استفاده از چمن مصنوعی در باغ خود هستید ، توصیه ما به شما این است که به نظرات متخصصانی که دارای تجربه زیادی هستند و می توانند توصیه کنند ، مراجعه کنید. با انتخاب مناسب ترین نوع چمن مصنوعی برای تحقق باغ ایده آل خود ، از نتایج راضی خواهید بود. برای ایجاد یک باغ رضایت بخش ، از چمن مصنوعی به خوبی استفاده کنید.


موضوعات: چمن مصنوعی ها,
[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کفپوش و موکت و کاغذ دیواری و چمن و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]