انواع کفپوش برای کلاس درس

يکشنبه 5 دی 1400
19:21
مجید موکت
انواع کفپوش برای کلاس درس

برای انتخاب کفپوش برای فضای آموزشی به کمک نیاز دارید؟

جلوترش رو نگاه نکن. اگر وظیفه انتخاب مواد برای دانشگاه، مدرسه K-12 یا هر نوع محیط آموزشی بر عهده شما گذاشته شده است، این یک کار دلهره آور است.

در حالی که سطوح و متریال های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، کفپوش یک سطح بزرگ است که به هر اتاق و فضای مشترک منبسط می شود، شما را به داخل و خارج ساختمان هدایت می کند و شما را به هر فضا منتقل می کند.

در 100 سالی که Mannington Commercial کف‌سازی می‌کند، ما در کنار طراحان، پیمانکاران و مربیان برای کمک به اجرای راه‌حل‌های مناسب پوشش کف سازی حیاط مدرسه کار کرده‌ایم و محصولاتی که ایجاد کرده‌ایم در صدها مدرسه در سراسر کشور اجرا می‌شوند.

در این مقاله به محیط‌های آموزشی اصلی نگاه می‌کنیم و بهترین گزینه‌ها و محصولات متناسب با هر فضا را مورد بحث قرار می‌دهیم.

بهترین گزینه های کفپوش برای فضاهای آموزشی:
بهترین کفپوش کافه تریا مدرسه
بهترین کفپوش راهرو
بهترین کفپوش کلاس درس
بهترین کفپوش برای مراکز تناسب اندام / اتاق های وزن
بهترین کفپوش برای حمام
بهترین کفپوش برای کتابخانه ها
بهترین کفپوش برای ورودی ها
ColorAnchorRubber__Spec_177_093 (1)

انتخاب برتر برای کافه تریا: ورق لاستیکی یا کفپوش کاشی لاستیکی

در یک کافه تریا باید موارد زیادی را در نظر گرفت، اما 2 چیز مهمتر است: سر و صدا و مقاومت در برابر لغزش.

لاستیک سطح نرمی است که طبیعت خود ترمیم شونده و جاذب صدا است. لاستیک صدا را جذب می کند و بهترین ضریب لغزش را برای کف مرطوب و خشک نسبت به بسیاری از انواع دیگر کفپوش های سطح سخت دارد.
ضریب لغزش چیست؟ این ضریب اصطکاک یک ماده و رابطه نیروها بین سطوح مواد است، اساساً معیار توانایی یک سطح برای مقاومت در برابر لغزش است. سقوط ممکن است هزینه زیادی برای یک منطقه مدرسه داشته باشد.

بر اساس یک برگه اطلاعات از موسسه ملی ایمنی کف (NFSI)، صدمات ناشی از لغزش و سقوط منجر به حدود یک میلیون مراجعه به اورژانس در هر سال می شود و نزدیک به 12 درصد از کل آسیب های مربوط به سقوط را تشکیل می دهند. در این منطقه پر تردد باید مقاومت در برابر لغزش را در نظر گرفت.

برای مثال، تایل های ColorScape و ColorSpec با لاستیک ترموست برتر ساخته شده اند، بنابراین رنگ خود را حفظ می کنند، در برابر فرورفتگی ها و ترک خوردن مقاومت می کنند و زیر پا ساکت هستند.

موارد مرتبط: مناسب ترین کفپوش برای منزل

رتبه دوم برای کافه تریا: کاشی وینیل لوکس
بر خلاف لاستیک، کاشی وینیل لوکس یا LVT دارای پتانسیل بیشتری برای خراشیدن در طول زمان با مبلمان سنگین و مرتباً متحرک مانند میزهای کافه تریا است و خاصیت کاهش صدای کمتری برای فضای بزرگ و بالقوه شلوغ پر از دانش آموزان هیجان زده دارد.

در حالی که طیف وسیع تری از زیبایی شناسی طراحی را برای انتخاب با LVT دریافت خواهید کرد، مطمئن شوید که لایه سایش تجاری را انتخاب می کنید، 20 میلی متر یا بالاتر استاندارد است.

اگر نگران صدا هستید، اما همچنان می خواهید جلوه های بصری LVT را داشته باشید، توصیه می شود لایه های زیرین تخصصی را بررسی کنید که می تواند این نگرانی را کاهش دهد.
منینگتون توصیه می کند:
ColorScape و ColorSpec برای گزینه های لاستیکی برتر.

راه حل بی صدا برای زیر لایه LVT.
انتخاب برتر برای راهروها: لاستیک
مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش. وقتی صحبت از راهروهای مدرسه می شود، این مشکل رانندگی است.

تمیز کردن و نگهداری لاستیک آسان است اما مهمتر از همه شما نمی توانید خطر لیز خوردن و افتادن دانش آموز، والدین یا کارکنان در راهرو را داشته باشید.

کفپوش لاستیکی مانینگتون دارای واکس‌های خود مهاجرتی است که هنگام تمیز کردن و/یا صاف شدن کف در طول عمر محصول به سطح می‌آیند، بنابراین هرگز نیازی به واکس زدن کف نیست، بنابراین هزینه نگهداری کمتری دارد.
مکان دوم برای راهروها: LVT
کاشی های وینیل لوکس جایگزین فوق العاده ای است که اگر کف لاستیکی خارج از بودجه شما باشد آن را توصیه می کنیم. LVT نسبت به لاستیک گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است. توصیه می کنیم اگر بودجه محدود است، در کافه تریا برای لاستیک هزینه کنید. منبت بر روی اکثر LVT ماهیت دانه ای دارد و به آن اجازه می دهد ضریب لغزش خوبی در کنار لاستیک داشته باشد.

منینگتون توصیه می کند:
فناوری Quantum Guard Elite برای پوشش اورتان LVT.
Moire_RayTracing_FullSpectrum_Prism_MVL06_REVISE-20181114195533

انتخاب برتر برای کلاس های درس (کراوات): فرش پهن
چرا فرش؟ فرش نسبت به محصولات سطح سخت بی صداتر است، زیر پا نرم تر است و در به دام انداختن گرد و غبار و مواد حساسیت زا بهتر از محصولات سطح سخت است. هنگام خرید فرش تجاری، مدولار یا پهن بافنده، ابتدا باید بین کاشی های مدولار یا بهترین پوشش برای پله https://gamantj.com/staircase-flooring/ تصمیم بگیرید. Broadloom در یک رول بزرگ عرضه می شود - معمولاً 12 فوت عرض.

نصاب قطعات بزرگ را با هم تراز می کند و آنها را متناسب با اتاق برش می دهد و فرش را با چسب دائمی به زمین می چسباند. Broadloom فرش های دیوار به دیوار را با درزهای بسیار کم ارائه می دهد که همچنین منجر به ضایعات اضافی می شود که در نصب های مدولار به دست نمی آورید.

با این حال، Broadloom ممکن است در نصب اولیه کمتر از مدولار باشد. منینگتون یک سد رطوبتی پهن باف را توصیه می کند

برای موسسات آموزشی

مزیت نصب بافندگی مانع رطوبت، توانایی جوش شیمیایی درزهای فرش به یکدیگر است که منجر به ایجاد یک مانع رطوبتی دیوار به دیوار می شود - که محافظت نهایی در برابر لکه ها را فراهم می کند و در برخی موارد لکه های "فتیله پشتی" را از بین می برد.

نصب فرش مدولار به طور کلی آسان‌تر است و امکان تعمیر/تعویض کاشی‌های جداگانه را فراهم می‌کند. اگرچه معمولاً به بازار عرضه می شود که کاشی های جداگانه را می توان به طور یکپارچه جایگزین کرد، به نظر ما معمولاً کاشی های جدیدی که در اطراف کاشی های قدیمی قرار می گیرند تا مدتی پس از تعویض متفاوت به نظر می رسند.
کاشی‌ها یا تخته‌های مدولار یکی یکی مستقیماً بر روی بستر طبق فرمت‌های نصب پیشنهادی سازنده قرار می‌گیرند. یکی از ایرادات کاشی مدولار این است که کاشی ها درزهای بیشتری ایجاد می کنند - که اگر فرش قرار است در معرض ریزش قرار گیرد مهم است.

صرف نظر از اینکه فرش مدولار را انتخاب می کنید یا فرش پهن، هنگام صحبت در مورد عملکرد فرش باید به چند نکته توجه کنید.

1. بافندگی مانع رطوبت غیر قابل نفوذ - از بین بردن لکه های پشت فتیله.
بسیاری از مدارس نگران نشت آب هستند. اگر ریزش ها نگران کننده هستند، ما به شدت توصیه می کنیم که از یک بافندگی مانع رطوبت غیر قابل نفوذ استفاده کنید.

با جوش شیمیایی درزهای بافندگی در حین نصب، بافندگی مانع رطوبت امکان محافظت از دیوار به دیوار را در برابر نشت نشت از طریق فرش به سطح زیرین فراهم می کند. به‌علاوه، برخی از پشت‌بندی‌های بافندگی مانع رطوبت اجازه نمی‌دهند که لکه حتی به لایه پشتی نفوذ کند، در نتیجه از ایجاد لکه‌های تکرارشونده (معروف به لکه‌های پشت فیتیله‌ای) جلوگیری می‌کند.

2. خاک و حفظ بافت
عوامل اولیه ای که طول عمر یک فرش تجاری را تعیین می کنند عبارتند از: 1. کثیفی (فرش کثیف می شود و تمیز نمی شود)، 2. حفظ بافت (یعنی له نشدن) و 3. لکه شدن (نمی توان لکه را از فرش خارج کرد. ).

فرش های تجاری به طور سنتی از نایلون 6 یا 6،6 ساخته می شوند. ویژگی‌های عملکردی بین نایلون 6 و 6،6 به شدت مورد بحث است - ما معتقدیم که پلیمر نایلون 6،6 منجر به الیافی می‌شود که خرد کردن آن سخت‌تر و انعطاف‌پذیرتر است (که منجر به حفظ بافت بهتر در دوره‌های زمانی طولانی می‌شود).

الیاف فرش تجاری معمولاً یا به شکل سه لوب هستند یا دارای شکل مربعی با کانال های خالی هستند که به طور مداوم در سراسر الیاف در حال اجرا هستند - این شکل منحصر به فرد آنترون است و معمولاً به آن رشته توخالی 4 سوراخ می گویند.

مزیت اصلی فیلامنت توخالی 4 سوراخه آنترون، استحکام ساختاری فیبر است (اندازه گیری با فاصله بین هسته داخلی و خارجی - معمولاً به عنوان نسبت اصلاح نامیده می شود) که از "تا شدن" فیلامنت روی خود جلوگیری می کند - که معمولی برای یک فیبر سه لوبال. بهترین مطلب کفپوش بتنی را از اینجا ببینید

برای تعیین اینکه فرش مورد نظر شما چقدر بافت خود را حفظ می کند، توصیه می کنیم TARR (رده بندی حفظ ظاهر بافت) را از نماینده خود بخواهید.

رتبه بندی TARR با قرار دادن فرش در معرض ترافیک پیاده شبیه سازی شده و سپس ارزیابی چگونگی تغییر بافت تعیین می شود - رتبه TARR 3.5 به این معنی است که بافت بسیار کمی تغییر کرده و فرش می تواند برای مناطق با ترافیک شدید استفاده شود. منینگتون TARR 3.5 را برای همه مناطق در یک مرکز آموزشی توصیه می کند.

یکی دیگر از مزیت های مهم فیلامنت توخالی 4 سوراخ، توانایی بی نظیر آن در مقاومت در برابر کثیفی است، شکل مربعی فیبر هیچ درزی برای نشستن کثیفی ایجاد نمی کند - در مقایسه با تری لوبال که "پاها" مناطقی را برای کثیفی فراهم می کند. مستقر شده و در دام افتادن

ما معتقدیم فرش‌هایی که با رشته‌های توخالی ۴ سوراخه آنترون ساخته می‌شوند، خاک را در خلال جاروبرقی دوره‌ای و تمیز کردن عمیق آزاد می‌کنند که طول عمر فرش را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
فیبر آنترون 4 سوراخ فیلامنت توخالی شکل

3. مقاومت در برابر لکه.
دو راه برای مقاومت الیاف در برابر لکه وجود دارد. روش اول استفاده موضعی روی الیاف و راه دوم ایجاد مقاومت لکه در الیاف است.

اکنون بسیاری از تولیدکنندگان مقاومت دائمی در برابر لکه را در الیاف خود ایجاد می کنند. ما به شدت توصیه می کنیم که از نماینده تولید خود بپرسید که آیا فیبر به طور دائم در برابر لکه مقاوم است یا خیر.
اگر الیاف به طور دائم در برابر لکه مقاوم نباشد، محافظ اولیه فرش شما در برابر لکه شدن، مواد موضعی هستند که موقتی هستند و راه حلی برای جلوگیری طولانی مدت از لک نیستند. فرش های ساخته شده با الیاف Antron® LumenaTM به طور دائم در برابر لکه مقاوم هستند.

مرتبط: مقایسه الیاف فرش آنترون در مقابل اکونیل
منینگتون توصیه می کند:
انتخاب اول

آنترون لوئمنا

Antron Legacy با XGUARD® و ColorSafe®

انتخاب دوم

هر فیبری که به طور دائم در برابر لکه مقاوم باشد

انتخاب برتر برای کلاس های درس (کراوات): LVT
اگر به دنبال دور شدن از یک سطح نرم هستید، LVT بهترین گزینه است. مزایای بی شماری دارد، یکی از آنها آسان بودن نگهداری آن است. اشکال کوچکی که باید از آن آگاه بود این است که در محیطی با تعداد زیادی مبلمان متحرک، LVT به ناچار خراشیده می شود.
اما نترسید، این مشکل به راحتی با پدهای صندلی حل می شود.
توصیه می کنیم از Expande استفاده کنید

منبع : https://blog.manningtoncommercial.com/best-flooring-education


موضوعات: کفپوش ها,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کفپوش و موکت و کاغذ دیواری و چمن و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]