بهترین کفپوش برای اتاق کودک چه کفپوشی است

چهارشنبه 6 مرداد 1400
12:44
مجید موکت
بهترین کفپوش برای اتاق کودک چه کفپوشی است

فرش های نرم؟ نگهداری از کف آسان است؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب کفپوش مناسب برای تزئین اتاق کودک آورده شده است.

مزایا و معایب انواع کفپوش به وسایل اتاق خواب بچه ها بستگی دارد
اگر به دنبال ایده های اتاق کودک هستید ، می توانید در اینجا بهترین نکات را برای انتخاب کف اتاق خواب کودکان خود بیابید.

کفپوش چوبی این سخت ترین و جذاب ترین نوع کفپوش اتاق کودک است. این در تمام دوران کودکی دوام خواهد داشت و به همان اندازه که برای یک نوزاد تازه متولد شده مناسب یک نوجوان 15 ساله است. بسته به سن کودک ، برای راحتی بیشتر فقط از فرش و کیف های لوبیایی استفاده کنید. برای جلوگیری از پاره پاره شدن و خراشیدن یا کفپوش چوبی جامد در بلوط یا کاج ، یک نسخه لمینت را انتخاب کنید. از نظر رنگ و سبک ، آنچه را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید! بلوط طلایی انتخاب خوبی برای افزودن جلوه ای گرم به اتاق است ، در حالی که قهوه ای های تیره جلوه ای پرنعمت به اتاق می بخشند. حتی می توانید کف های چوبی را رنگ کنید!

فرش. فرش که اغلب به سختی نگهداری می شود و برای آلرژی ها مضر است ، هرگز گزینه مورد نظر برای اتاق خواب کودک نیست. با این حال ، با استفاده از کاشی های فرش (که در صورت لک شدن به راحتی قابل تغییر است) که در برابر ریزگردها درمان شده است ، می تواند گزینه خوبی برای مراحل اولیه و بازی کودک باشد. فرش پشمی قابل شستشو با رنگ خاموش را انتخاب کنید تا فضای کمتری به نظر نرسد.

پوشش های پلاستیکی در وینیل یا پی وی سی. این کم هزینه ترین گزینه است و راحت ترین حالت برای قرار دادن و نگهداری آن است ، اما گاهی اوقات فاقد جذابیت زیبایی است. نگاهی به تابلوهای خلق و خوی در دکوراسیون مغازه ها بیندازید تا در مورد آخرین روند این نوع کفپوش ها ایده بگیرید. جلد چوبی یا کف کاشی جلوه کاشی در ایجاد احساس اسکاندیناوی در اتاق خواب کودک به خوبی کار می کند. استفاده از نرم افزار خانگی سه بعدی آنلاین رایگان را امتحان کنید تا ایده های مختلف را امتحان کنید.

5 نکته برای انتخاب نوع مناسب کفپوش برای مجموعه اتاق خواب بچه ها:
1 سن کودک شما
هرچه کودک کوچکتر باشد کفپوش آن نرمتر و مقاوم در برابر لکه ها است. برای یک نوجوان کفپوش های صنعتی ، پرنعمت و یا الهام گرفته از اسکاندیناوی را ترجیح دهید.

2 یک اساسی بی انتها
از فرش هایی با طرح های کودکانه که کودک کوچک شما (و شما) احتمالاً خیلی زود از آنها خسته شود ، خودداری کنید! کف پوش خنثی تر را انتخاب کنید ، که می تواند با لوازم جانبی رنگارنگ یا آنهایی که دارای تصاویر قهرمان مورد علاقه خود هستند ، آنها را صورتی رنگ کند.

3 DIY
اگر بودجه تزیینی محدودی دارید ، به دنبال کفپوش هایی بروید که می توانید خودتان آن را بچینید ، مانند فرش یا کفپوش وینیل ، که می تواند در عرض فقط چند ساعت چیده شود.

4 نگاه کلی
برای انتخاب نوع مناسب کفپوش ، سعی کنید کل نمای اتاق کامل شده از جمله رنگ دیوارها ، مبلمان مختلف و احساس کلی اتاق را تجسم کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر دکوراسیون با یکدیگر مطابقت دارند. در واقع ، مبلمان اتاق خواب بچه ها بسیار مهم هستند زیرا شما می خواهید آنها دوام داشته باشند و به اندازه کافی بزرگ باشند تا تمام وسایل کودک شما را ذخیره کنند.

5 خوب برنامه ریزی کنید!
شبیه ساز خانه سه بعدی ما شما را قادر می سازد برای همه اتاقهای خانه خود برنامه های سه بعدی رایگان ایجاد کنید. ابزاری کاربردی و م toثر برای برنامه ریزی و تکمیل پروژه های دکوراسیون اتاق بچه ها.

چه کودک نوپا و چه نوجوان داشته باشید ، کف پوش راحت ، بادوام و تمیز کردن آسان اولین مواردی است که وقتی به فکر کفپوش اتاق خواب کودکانمان می افتیم ، به ذهن خطور می کنند.

کودکان کوچکتر ، تا حدود 10 سالگی ، ممکن است زمان زیادی را برای بازی در کف اتاق خواب خود بگذرانند ، بنابراین گرما ، نرمی و راحتی از معیارهای مهم انتخاب هستند. و کودکان در هر سنی می توانند بی نظم باشند و کمتر به محافظت از سطوح کفپوش اهمیت می دهند ، بنابراین کفپوش هایی با دوام و تمیز کردن آسان نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته اصلی این است که یک کف مناسب کودک پیدا کنید که به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند در برابر برخورد خشن کمی مقاومت کند ، اما همچنین به اندازه کافی نرم است تا در صورت سقوط یک فرود ایمن را فراهم کند. چگونگی ظاهر و احساس اتاق خواب یا کودک شما نیز در انتخاب کفپوش شما تأثیر دارد. یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که کودکان برای همیشه کودک نخواهند بود ، بنابراین ممکن است بخواهید پس از کوچ یا بزرگ شدن کودکان ، طبقه ای را انتخاب کنید که به زیبایی به اتاق خواب معمولی تبدیل شود.

بهترین کفپوش برای اتاق خواب کودک چیست؟

بهترین کفپوش اتاق خواب کودک ، کف هم بادوام و هم راحت است. زمینی که برای پاهای برهنه راحت است و بسته به سن کودک ساعت های بی پایان خزیدن یا بازی روی زمین است. این طرح همچنین باید در طرح هایی موجود باشد که به شما کمک کند فضایی کارا و سرگرم کننده و منعکس کننده شخصیت و سلیقه کودک خود ایجاد کنید.

بسیاری از انواع کفپوش ها از جمله چوب ، وینیل ، ورقه ورقه و فرش با این معیارها مطابقت دارند. هر یک از گزینه های کفپوش اتاق خواب از نظر راحتی ، دوام و گزینه های طراحی دارای مزایا و معایبی هستند. به عنوان مثال ، از نظر راحتی ، فرش یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودکان است. این یک سطح نرم و گرم را برای خزیدن و بازی کودکان فراهم می کند و در صورت مسافرت یا زمین خوردن ، یک زمین امن را فراهم می کند. فرش همچنین به عنوان یک عایق صدا عمل می کند ، به کاهش سر و صدای تولید شده از کودکان در حال دویدن و بازی در اتاق کمک می کند.

از نظر منفی ، تمیز نگه داشتن فرش آسان نیست. کودکان ممکن است کثیف باشند و پس از چند بار ریختن و لکه گیری ، ممکن است فرش های شما کمتر از تازه به نظر برسند. استفاده از کاشی فرش می تواند در اینجا گزینه دیگری باشد زیرا بدان معنی است که در صورت لکه گیری می توانید کاشی های جداگانه را تغییر دهید.

از طرف دیگر ، کفپوش های چوبی به راحتی تمیز می شوند. آنها همچنین نسبتاً بادوام هستند. با این حال ، آنها در معرض برخورد خشن تر مانند اسباب بازی های پرتاب شده یا ذخیره سازی وسایل کودکان مانند دوچرخه و اسکوتر ، به مرور زمان سهم خود را از خراش و فرورفتگی حفظ خواهند کرد. اما در حالت وارونه ، شما می توانید کفپوش ها را به پشت سنباده بزنید و پس از بزرگ شدن کودکان آنها را دوباره مرتب کنید و زیبایی اولیه آنها را بازیابی کنید.

سبک اتاق خواب کودکان و الهام بخش آنها
اتاق خواب کودکان می تواند فضاهای سرگرم کننده ای برای طراحی و تزئین باشد. سبک انتخابی شما تحت تأثیر سن و شخصیت فرزند شما قرار خواهد گرفت. با این حال ، از آنجا که این از روزهای مهد کودک تا سال های نوجوانی به طور قابل توجهی متفاوت است ، ممکن است بخواهید سبکی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند با کودک رشد کند.

اولین قدم برای یافتن یک طراحی انعطاف پذیر که بتوانید همزمان با رشد فرزندتان آن را به روز کنید و تغییر دهید ، نگاه کردن به کل اتاق در متن است. در نظر بگیرید که مبلمان ، فرش ، پرده ، تزئین دیوار و دیوارهای رنگی مختلف با انواع مختلف کفپوش چگونه به نظر می رسند. اگرچه تغییر کف اتاق کودک شما با تغییر سلیقه و روند کار چندان عملی نیست ، اما شما می توانید فرش را به راحتی عوض کنید یا رنگ دیوار را تغییر دهید تا سبک اتاق را به روز کنید یا تغییر دهید.

قبل از برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب کودکان خود ، برای الهام بخشیدن به صفحات تحریریه و طراحی ما مراجعه کنید. در اینجا چندین ایده عالی برای تحول دکوراسیون با تزئینات و کفپوش ، و همچنین مشاوره در مورد نحوه انتخاب رنگ و نحوه یافتن بهترین مبلمان اتاق خواب و اتاق کودک خود پیدا خواهید کرد.

وینیل در اتاق خواب کودکان
کفپوش وینیل در مورد کفپوش جعبه های بسیاری را تیک می زند که در زندگی روزمره کودکان بسیار مناسب است. در برابر نشت ، لکه ، خراش و فرورفتگی مقاوم است و تمیز و نگهداری آن بسیار آسان است. همچنین ، اگر کف وینیل شما از کف پشتیبانی شده و دارای یک سطح بالشتک و انعطاف پذیر است ، زیر پا گرم و نرم خواهد بود و عایق صوتی خوبی را ایجاد می کند.

وینیل همچنین در انواع مختلفی از طرح ها ، رنگ ها ، الگوها و سبک ها از جمله جلوه های گرافیکی موجود است. این بدان معناست که شما همچنین می توانید از بین طیف وسیعی از طرح های کلاسیک چوب ، سنگ یا کاشی انتخاب کنید ، می توانید طرح های سرگرم کننده ، بازیگوش یا مد روز را برای کف اتاق خواب کودک خود انتخاب و ترکیب کنید.


بی خطر برای کودکان

اغلب نگرانی هایی در مورد ایمنی کف وینیل در اتاق خواب کودکان وجود دارد. برخی از کفپوش های وینیل با کیفیت پایین ، مواد شیمیایی آلی فرار (VOCs) را برای چند روز یا چند هفته پس از نصب منتشر می کنند ، که می تواند کیفیت هوا را در اتاق خواب کودک کاهش دهد. با این حال ، در Tarkett ، ما در ساخت کف با انتشار کم برای بهبود کیفیت هوای داخلی و اطمینان از یک محیط داخلی امن متمرکز شده ایم. نسل جدید کف وینیل ما فقط یکی از محدوده های کفپوش با انتشار 10-100 است

بار پایین تر از دقیق ترین مقررات. همچنین ، تمام محصولات رول وینیل و کاشی وینیل لوکس (LVT) ما 100٪ فتالات نیستند.

چوب در اتاق خواب کودکان
در کنار فرش ، کفپوش مناسب آشپزخانه چوبی یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب کودکان است. از نظر گرما و نرمی زیر پا ، فرش یک انتخاب آشکار است. با این حال ، در مورد تمیز نگه داشتن آنها بسیار کاربردی نیستند. از طرف دیگر ، تمیز کردن کف های چوبی با جارو کشیدن ساده یا پاک کردن آن با پاک کن مرطوب آسان است. این باعث می شود که آنها به ویژه در اتاق کودکان مناسب باشند ، زیرا احتمالاً سهم قابل توجهی از لکه ها و لکه ها را تجربه می کنند. آنها همچنین برای کودکانی که از آلرژی گرد و غبار رنج می برند انتخاب خوبی است. و برای افزودن گرما و لطافت می توانید فرش های منطقه را در آن بگنجانید. این همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی و سبک اتاق را متناسب با سن و شخصیت کودک تغییر دهید.

علاوه بر ریختن و لکه ، کف کودکان نیز ممکن است در اثر فعالیتهای روزمره کودکان دچار خراش و فرورفتگی شود. بنابراین ، اطمینان از اینکه کفپوش های چوبی شما برای مقاومت در برابر برخورد خشن تر ، از دوام خوبی برخوردار هستند ، مهم خواهد بود. در Tarkett ، بیشتر کفهای چوبی ما با Proteco ، یکی از قوی ترین محافظ های سطح بازار ، کار می شوند. Proteco در سه نوع ارائه می شود که هر یک از آنها احساس متفاوتی را به کف می دهند و پوشش های مختلف از نیمه براق تا مات متفاوت است.

کفپوش های چوبی Tarkett سخت ، کاربردی و آسان برای تمیز کردن یک گزینه عالی برای اتاق خواب کودکان است. به عنوان مثال ، برای کف های چوبی معاصر ، کاربردی ، بادوام ، نصب و نگهداری آسان و جذاب ، مجموعه Viva ما را مرور کنید. آنها در طیف وسیعی از بلوط و گردو کلاسیک ، و همچنین یک طرح خاکستری معاصر موجود هستند ، آنها گزینه مناسبی برای اتاق خواب کودکان هستند.

ورقه ورقه در اتاق خواب کودکان
نگهداری پایین و مقرون به صرفه بودن لمینت ، آن را برای والدینی که بودجه خوبی ندارند ، گزینه ای بسیار جذاب می کند. نصب سریع و آسان به عنوان یک پروژه DIY ، در کمتر از یک روز می توانید یک طبقه جدید در اتاق خواب کودکان خود نصب کنید. و مانند کفهای وینیل ، ورقه ورقه در طیف وسیعی از طرحها و رنگها موجود است و می تواند تقریباً مشابه مواد طبیعی مانند چوب ، کاشی و سرامیک و سنگ باشد.

تنها عیب قابل توجه کفپوش های لمینت پر سر و صدا بودن آنهاست که می تواند در اتاق خواب کودک مشکل ساز شود. زیرانداز با کیفیت خوب می تواند به کاهش برخی از مشکلات سر و صدا کمک کند. مانند کفپوش های چوبی ، از فرش های منطقه نیز می توان برای گرما و لطافت اتاق خواب کودک استفاده کرد.

منابع : home.by.me و home.tarkett


موضوعات: کفپوش ها,
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کفپوش و موکت و کاغذ دیواری و چمن و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]